کد خبر: 321193
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
مربیان کانون استان کردستان در گردهمایی مجازی شرکت کردند

مربیان فرهنگی،هنری و ادبی مراکز کانون استان کردستان دیروز در جلسه توجیهی فعالیت های مراکز کانون استان به صورت مجازی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این جلسه حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان بر جذب عضو توسط مربیان تاکید کرد و انجام فعالیت‌های خلاق توسط مربیان را کلید جذب و پایدارسازی اعضا عنوان کرد.

گوهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است مربیان مراکز استان ارتباط خود را با مدارس شهرستان ها افزایش داده تا دانش آموزان بتوانند از فعالیت های کانون بیشترین بهره راببرند.

وی در این بخش از سخنان خود به اهمیت ارتباط مربیان با دانش‌آموزان، به عنوان یکی از راه‌های کشف و شکوفایی استعدادهای آنان اشاره کرد و افزود: حضور مربیان در مدارس، از یک سو و فراهم کردن امکان حضور دانش‌آموزان در مراکز، از سوی دیگر، ظرفیتی را در اختیار مربیان و مجموعه‌ی کانون قرار می‌دهد تا با شناسایی هدفمند استعدادهای گوناگون، برای شکوفایی آنان برنامه‌ریزی کرد.

گوهری بیان کرد: خانواده‌ها اعتماد واقعی به مجموعه کانون دارند و به همین دلیل بیشترین استقبال را از فعالیت های کانون و برنامه‌های آن به ویژه در فصول اوقات فراغت را شاهد هستیم که لازم است با خلاقیت و ارتباطی که با اعضا و دانش آموزان برقرار میکنید این امر مختص به تابستان نباشد و در تمام طول سال اعضا از فعالیت های کانون بهره مند شوند.

مدیر کل کانون استان در ادامه همچنین به ضرورت همدلی و هم افزایی تمام مربیان، مربیان مسوول، کارشناسان و سایر همکاران ستادی برای رسیدن به نقطه ایده‌آل تاکید کرد.

در ادامه پایان حمیدرضا پوررضایی راهکارهای خود را در خصوص جذب عضو بیان کرد و توجه به ارزیابی مستمر، استفاده از ظرفیت تمام واحدها و حضور با انگیزه و مشتاقانه مربیان در روند اجرای فعالیت‌ها را از اهم موارد مطرح شده بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =