برگزاری گردهمایی مسئولان مراکز و مربیان هنری و ادبی در مجتمع کانون استان قزوین

گردهمایی مسئولان مراکز و مربیان هنری و ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با محوریت بررسی راهکارهای ارتقا عملکرد در مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 28 آذر 1401، با حضور مدیرکل کانون استان، گردهمایی مسئولان مراکز و مربیان هنری و ادبی کانون استان قزوین با محوریت بررسی راهکارهای ارتقا عملکرد در مراکز فرهنگی و هنری استان در مرکز مجتمع برگزار شد.

در آغاز این گردهمایی«سید علی اکبر موسوی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از تلاش و بلندهمتی همه همکاران خود در دوره پساکرونا و آغازحضور اعضا در مراکز فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی تثبیت و تبیین جایگاه کانون در سراسر استان و معرفی گسترده فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون خواستار همکاری بیشتر مسئولان مراکز با فرمانداری‌های شهرستان‌ها شد.

گفتگو درباره همکاران متقاضی انتقال به آموزش و پرورش، تغییر شرایط استخدامی همکاران پاره وقت، اهمیت ثبت و انعکاس فعالیت‌ها از دیگر مواردی بود که مدیرکل کانون در این نشست استانی مطرح کرد.

هم‌چنین همکاران مراکز فرهنگی و هنری نکات مدنظر خود را مطرح کردند که مورد بررسی و پاسخ‌گویی همکاران ستادی قرار گرفت.

در ادامه نشست‌های تخصصی همکاران فرهنگی،هنری و ادبی با حضور کارشناسان هر بخش به صورت جداگانه برگزار شد.

نمایش نماهنگ گزارش تصویری شش ماهه اول سال و قدردانی از برگزیدگان جشنواره سراسری پژوهش کانون و مربیان اعضای برتر مسابقات استانی این حوزه و برپایی نمایشگاه آثار دست‌سازه‌های علمی اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان از بخش‌های دیگر این گردهمایی یک‌روزه بود.

برگزاری گردهمایی مسئولان مراکز و مربیان هنری و ادبی در مجتمع کانون استان قزوین

برگزاری گردهمایی مسئولان مراکز و مربیان هنری و ادبی در مجتمع کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =