کد خبر: 321244
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
بازدید 176
نشست جهاد تبیین در کانون لرستان برگزار شد

جلسه جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی تیموری استاد دانشگاه و حوزه علمیه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) طی مراسمی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی تیموری، کارکنان و بسیجیان کانون بسیج فرهنگیان شهید فهمیده اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان جلسه جهاد تبیین در کانون لرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی تیموری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)در خصوص جهاد تبیین مطالبی را عنوان کرد و گفت: با ظهور انقلاب اسلامی در صحنه سیاسی جهان، سردمداران استکبار جهانی از همه ظرفیت خود برای مقابله با این بنیان استوار قد عَلم کردند.
علی تیموری افزود: امروزه وظیفه نهادهای دولتی، خانوادگی و اجتماعی است که با شیوه های مختلف و از زوایای گوناگون در برابر توطئه های استکبار بایستند و مقام معظم رهبری این فرزانه سیاست و دیانت با طرح مقوله جهاد تبیین، ترسیم درست و صحیح ابعاد رفتار و گفتار انسان، تحت تربیت انسان کامل را در دستور کار همگان قرار داد. 
وی با بیان این نکته که هدف از این تبیین و تشریح چیزی جز تقویت باورها نیست اضافه کرد: هجوم همه جانبه دست نشاندگان استکبار برای فروپاشی خانواده و نظام آموزشی همگان را موظف می کند که با آموزه های دینی بهتر از گذشته و با رویکردی نوین در صدد مقابله با اندیشه های الحادی بایستند.
 این نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه عنوان داشت: ضروری است ما جامعه اداری با برگزاری این جلسات و محافل در حد توان، فرزندان و در محیط اداری، ارباب رجوع و همکار را در مقام عمل با سیره گفتاری و رفتاری انسان کامل آشنا کنیم و نقش خود را در تبیین جهاد تبیین که واجب و ضروری است ایفا نماییم.
گفتنی است: نشست جهاد تبیین بعداز اقامه نماز، در نمازخانه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزارشد.

نشست جهاد تبیین در کانون لرستان برگزار شد

نشست جهاد تبیین در کانون لرستان برگزار شد
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =