بیست و دومین کتابخانه اهدایی کانون پرورش فکری استان همدان به نام مصطفی رحماندوست و به روستای مبارک آباد شهرستان کبودرآهنگ اختصاص یافت

به مناسبت شب یلدا و با حضور پیک امید کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیست و دومین کتابخانه اهدایی کانون‌ پرورش فکری استان همدان در روستای مبارک آباد شهرستان کبودراهنگ به نام مصطفی رحماندوست افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ همزمان با شب یلدا، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با حضور در روستای مبارک آباد شهرستان کبودرآهنگ بیست و دومین کتابخانه اهدایی کانون پرورش فکری استان همدان را به دانش آموزان این روستا هدیه کرد.

پیک امید کانون با حضور در مدرسه سجادیه مبارک آباد واقع در ۸۰ کیلومتری شهر همدان برنامه های فرهنگی هنری متنوعی را به مناسبت شب یلدا برای تعداد ۱۰ نفر دانش آموز دبستان سجادیه این روستای محروم برگزار کرد.

بیست و دومین کتابخانه اهدایی کانون پرورش فکری استان همدان به نام مصطفی رحماندوست و به روستای مبارک آباد شهرستان کبودرآهنگ اختصاص یافت

 اجرای برنامه های فرهنگی هنری پیک امید با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح در مناطق و روستاهای کم برخوردار برگزار می شود. در این مراسم که با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و تعدادی ازکارشناسان و مربیان کانون برگزار شد، بهنازضرابی زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بین دانش آموزان تنها کلاس مدرسه حضور یافت و کتاب آخرین تکه نان را برای کودکان روخوانی کرد. کتاب آخرین تکه نان از انتشارات کانون‌ و نوشته بهناز ضرابی زاده است.

 سپس فرهاد مینایی مربی سیار روستایی شهرستان کبودر آهنگ پویانمایی بارون میاد جرجر را برای دانش آموزان پخش کرد و در ادامه خوانساری کارشناس هنری استان فعالیت سفال با موضوع ساخت انار و میوه های شب یلدا را اجرا کرد.

 در پایان برنامه ۱۰۰ جلد کتاب از انتشارات کانون به نام شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان مصطفی رحماندوست شاعر صد دانه یاقوت به مدرسه سجادیه روستای مبارک آباد اهدا شد.

شایان ذکر است در این برنامه معصومه ابراهیمی هژیر از آداب و رسوم این شب برای دانش آموزان سخن گفت و ضمن اهدا بسته های یلدایی از میثم فرخ رئوف مدیر آموزگار این مدرسه با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =