فراخوان جشنواره ملی «ایران، جوان بمان» منتشر شد

فراخوان جشنواره ملی «ایران، جوان بمان» با عنایت به مصوبه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استانداری گلستان و با مشارکت کانون پرورش فکری و دستگاه‌های اجرایی استان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این جشنواره فرهنگی‌هنری، در محورهای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری، آثار طلاق در جامعه، مهاجرت و آثار جمعیتی آن، پیری جمعیت و آثار آن در جامعه، ترویج الگوی سبک اسلامی و ایرانی، ترویج الگوی ازدواج آسان، به هنگام و پایدار و نقد کاهش جمعیت است.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند آثار ارسالی خود را در یکی از قالب‌های نقاشی، کلیپ، عکس، انیمیشن، موشن گرافیک، پوستر و طراحی گرافیک، کاریکاتور، داستان کوتاه، فیلم‌نامه و نمایشنامه، شعر، ادبیات، جملات کوتاه و تأثیر گذار، برداشت آزاد،ایده‌ها و نظرات کاربردی را به شماره‌ درج در پوستر جشنواره یا روابط عمومی کانون پرورش فکری گلستان به شماره ۳۹۳۱-۳۸۴-۰۹۳۳ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از ۲۰ آذرماه تا ۲۲ بهمن ماه بوده و نتایج آن طی آیینی ۱۳ اسفند مصادف با روز جوان اعلام خواهد شد.

پنج سکه بهارآزادی، ۳۰ جایزه نقدی سه میلیون تومانی، دو میلیون تومانی، یک میلیون تومانی، لوح و تندیس جشنواره از جمله جوایز این جشنواره به نفرات برتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =