برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به مناسبت ایام حزن انگیز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س)، برنامه‌های مختلفی با حضور اعضای کودک و نوجوان در مراکز مجتمع و قیدار برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به مناسبت ایام حزن انگیز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س)، برنامه‌های مختلفی با حضور اعضای کودک ونوجوان در مراکز مجتمع و قیدار برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری قیدار کانون استان زنجان

زینب علی‌بیگلو در گزارشی اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، محفل نورانی انس با قرآن ویژه اعضای مرکز فرهنگی هنری قیدار با عنوان (یاس‌ها یادآور پروانه اند) با حضور ارزشمند امام جمعه در حرم مطهر قیدار نبی (ع) با هدف ترویج و تبیین سیره فاطمه زهرا (س) و آشنایی و شناخت معارف و فضائل فاطمی و رسیدن به حیات طیبه و پرورش و تقویت روحیه دینی دانش آموزان برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین موسوی امام جمعه قیدار با برشمردن فضائل و خصائص حضرت صدیقه طاهره (س) به‌ عنوان یکی از کامل‌ترین آفریده‌های حضرت حق گفت: حضور پررنگ در مراسم عزاداری ایام فاطمیه و توسل به این بانوی بزرگوار مظهر حمایت از دین و جهاد تبیین به شمار می‌آید.

وی افزود: دعا و توسل به ساحت مقدس ائمه به ویژه حضرت فاطمه (س) که انقلاب خود را از این بزرگوار داریم مهمترین ابزار پیروزی در مقابل جنگ نابرابر و غیرمتقارن دشمن است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت یادگیری قرآن در سنین کم به ویژه در مقطع ابتدایی، گفت: قرآن، کتاب حیات و راهنمای ما در زندگی است.

امام جمعه با تاکید بر الگو قرار دادن پیامبران و ائمه اطهار(ع) گفت: باید عمل به آموزه‌های قرآن و اهل بیت در ابعاد مختلف زندگی و تحقق سبک زندگی قرآنی را در سرلوحه زندگی خویش قرار بدهیم و این را به دانش آموزان و فرزندانمان آموزش دهیم.

گفتنی است هم خوانی سوره کوثر و تفسیر آن، معرفی شخصیت پاک و آسمانی حضرت فاطمه (س)، معرفی وقایع و ایام (سالروز شهادت)، شعرخوانی، بیان فضایل اخلاقی، معرفی کتاب «الگوی حیات زیبا»، قصه‌گویی با عنوان گردنبد پر برکت، هم‌خوانی صلوات خاصه حضرت زهرا(س)، اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه از فعالیت‌های این ویژه برنامه بود.

برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون

مسئول مرکز فرهنگی هنری مجتمع در گفتگویی ابراز داشت: مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون به مناسبت ایام فاطمیه در ویژه برنامه‌ای که برای دختران نوجوان برگزار کرد.

مقدم پناه گفت: در این برنامه نوجوانان در کارگاه سفال شرکت کردند و کتیبه‌ای با اسماء بانوی دو عالم ساختند و در مود مفاهیم اسامی آن حضرت گفتگو کردند.

کارگاه سفال از ویژه کارگاه‌هایی است که در جذب و پایدارسازی اعضا، بخصوص اعضای نوجوان، کارامد است و می‌تواند در شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، مفید باشد.

برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =