کمیته کودک و نوجوان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران آغاز به‌کار کرد

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مازندران نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در این جلسه هدف اصلی کمیته کودک و نوجوان را  تببین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای نسل آینده ساز کشور عنوان کرد و افزود: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ابلاغ کانون پرورش فکری کشور، کمیته‌های استانی کودک و نوجوان در کانون مازندران تشکیل شد و آغاز به کار کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به هنر و خلاقیت در برنامه‌ریزی فعالیت‌های دهه فجر امسال ، ابراز امیدواری نمود، با دعوت از دستگاه‌های همسو و مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و تشکل‌های مردم نهاد، برنامه‌هایی کیفی‌تر و متفاوت تر از سال‌های گذشته، پیش بینی، طراحی و اجرا شود.

مدیرکل کانون ماندران، از تشکیل کمیته‌های متناظر شهرستانی با محوریت کانون پرورش فکری شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران خبر داد و بیان داشت: هم‌زمان با دهه فجر؛ جشن‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با هدف انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل کودک، نوجوان و جوان در سراسر استان اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =