نخستین گام در الگوسازی تصویرسازی ملموس است

در  یک  همکاری مناسبتی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج ادارات ویژه برنامه «جان‌فدا« در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 12 دی 1401 به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه‌ای در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد.

در این برنامه که با حضور «سرهنگ منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی ، مدیرکل کانون قزوین  و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی چند نماهنگ درباره زندگی‌نامه و جایگاه معنوی و نظامی سردار سلیمانی پخش شد.

در ادامه سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با خوش‌آمدگویی به همه مهمانان،  نام و یاد شهید سلیمانی را گرامی داشت.

وی سردار سلیمانی را به عنوان یک چهره برخاسته از دامن انقلاب اسلامی، صاحب مکتبی ماندگار دانست که علاوه بر نبوغ نظامی و دانش دیپلماسی و مهارت تحلیلگری به اخلاص و تواضع آراسته بود.

اجرای سرود، شعرخوانی در رثای سردار سلیمانی، اجرای دکلمه توسط عضو کانون «امیر ورسه‌ای» و اجرای سرود «جان فدا» از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

در بخش پایانی سخنران مهمان برنامه دکتر سعید عزیزی پیرامون الگوسازی و تربیت اسلامی مطالبی را مطرح کرد.

وی شهادت را مقامی والا دانست که افرادی به آن نائل می‌شوند که شایستگی آن را در طی زندگی خود با بینش و منش خودساخته کسب می‌کنند.

این روانشناس پیرامون الگوسازی به ملموس بودن و جذاب‌سازی الگوها تاکیدکرد و نخستین گام در الگوسازی را تصویرسازی ملموس دانست.

وی تناسب فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی را با گنجایش و ظرفیت کودکان و نوجوانان بسیار پراهمیت قلمداد کرد و خودسازی الگوها را از شروط اساسی تاثیرپذیری از آنها برشمرد.

نخستین گام در الگوسازی تصویرسازی ملموس است

نخستین گام در الگوسازی تصویرسازی ملموس است

نخستین گام در الگوسازی تصویرسازی ملموس است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =