پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن کودک هستیم

سرپرست کانون استان اردبیل در بازدید از مراکز کانون پارس آباد گفت: پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن کودک در این شهرستان هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان اردبیل هفتم دی‌ماه ۱۴۰۱، به همراه داریوش علومی معاون فرهنگی این اداره کل ضمن بازدید از مراکز شماره یک، دو و کانون زبان ایران شعبه پارس آباد، با دیدار و گفت‌وگو با اولیای حاضر، در جلسه شورای فرهنگی این مراکز، به بررسی مسایل، مشکلات و نیازمندی‎های مراکز از نظر تعمیر، تجهیز، وضعیت و پایدارسازی اعضا و برگزاری کارگاه‌های تخصصی پرداخت.

بر اساس این خبر سرپرست کانون استان با تاکید بر فراهم نمودن زمینه‌ی حضور بیشتر اعضا در مراکز اظهار داشت: مراکز کانون پارس‌آباد سابقه‌ی درخشانی در اجرای فعالیت‌ها و برگزاری جشنواره‌ها در سطح استان دارد که انتظار می‌رود در سایه همت همکاران و با توجه به انعقاد تفاهم نامه طرح کانون مدرسه، شاهد استفاده بیشتر کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های مراکز کانون شهرستان پارس‌آباد باشیم.

وی تصریح کرد: طرح کانون مدرسه فرصت مناسبی برای معرفی کانون به دانش‌آموزان، معلمان و اولیای آن‌ها است و مربیان باید حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های این طرح برای جذب اعضا و توسعه برنامه‌های فرهنگی،هنری و ادبی داشته باشند.

پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن کودک هستیم

ملک‌زاده فرد در ادامه این جلسه به نیاز ضروری شهرستان پارس‌آباد به تکمیل سالن کودک اشاره کرده و گفت: احداث و بهره‌برداری از سالن کودک کانون پارس‌آباد با توجه به جمعیت دانش‌آموزی، از پروژه‌های مهم عمرانی این شهرستان است که تکمیل آن نیازمند توجه مسوولان شهرستان و استان می باشد و در جلساتی که در استانداری اردبیل برگزار خواهد شد، پیگیر جذب و اختصاص اعتبارات ملی و استانی در این خصوص خواهیم بود.  

معاون فرهنگی کانون استان اردبیل نیز با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان پارس‌آباد در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی خواستار برپایی نمایشگاهی از آثار اعضای فعال این شهرستان برای معرفی کانون و اعضای مستعد و توانمند آن شد.

داریوش علومی برگزاری چندین جشنواره‌ی ادبی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی در شهرستان پارس‌آباد را نشان از پویایی این مراکز در گذشته‌ی نه چندان دور عنوان کرده و خواستار برنامه‌ریزی، برقراری ارتباط موثر با مسوولان اداره‌ها و نهادها به خصوص آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان برای بازگرداندن کانون به روزهای اوج خود در این شهر شد.

خاطر نشان می‌شود، مسوولان ارشد کانون استان پیش از برگزاری این جلسه با حضور در شعبه‌ی پارس‌آباد کانون زبان و بازدید از این محل، در جریان نحوه‌ی انجام امور و ثبت نام زبان آموزان در ترم زمستان قرار گرفتند.

پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن کودک هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =