ویژه برنامه‌ای با عنوان (به یاد سردار دل‌ها)

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مرکز فرهنگی هنری ماهنشان کانون زنجان ویژه برنامه‌ای با عنوان (به یاد سردار دل‌ها) را با حضور ۷۰ نفر از دانش‌آموزان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ فریده بابائی در گزارشی گفت: مرکز فرهنگی هنری ماهنشان با همکاری مدارس ابتدایی شهید ملکی و شهید سعادتی شهرستان ماهنشان، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌ای با عنوان (به یاد سردار دل‌ها) را با حضور ۷۰ نفر از دانش‌آموزان برگزار کرد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری ماهنشان کانون پرورش فکری استان زنجان فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه را قصه‌گویی با عنوان (روایت قصه شهید سپهبد قاسم سلیمانی)، معرفی شخصیت (شهید سردار سلیمانی)، برگزاری نشست شعر با موضوع به یاد شهید سردارحاج قاسم سلیمانی، برگزاری کارگاه رنگ‌آمیزی طرح‌های نقاشی، برگزاری کارگاه دلنوشته با موضوع (دل نوشته برای سردار سلیمانی) برشمرد.

شایان ذکر است که در طول دهه مقاومت، کارگاه‌های کاردستی، نقاشی و سفالگری و قصه‌گویی متناسب با این ایام با حضور اعضاء فعال مرکز هم اجرا شد.

ویژه برنامه‌ای با عنوان (به یاد سردار دل‌ها)

ویژه برنامه‌ای با عنوان (به یاد سردار دل‌ها)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =