گرامیداشت یوم الله نهم‌دی‌ماه و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

در گرامیداشت مناسبت ۹دی‌ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و همچنین روز جهانی مقاومت در «سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهانش»، ویژه‌برنامه‌هایی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مراکز کانون استان اردبیل از نهم تا سیزدهم دی‌ماه با برگزاری ویژه برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز جهانی مقاومت را در سومین سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل، حاج قاسم سلیمانی گرامی داشتند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۱ کانون اردبیل

همزمان با گرامی داشت یوم الله نهم دی و سالروز شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فعالیتهای مختلفی از سوی مرکزشماره یک کانون پرورش فکری فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

دراین ایام، فعالیت‌های معرفی شخصیت و معرفی وقایع و ایام با موضوع آشنایی با زندگی شهید سلیمانی ، اقدامات و فعالیت‌های ‎ایشان، اجرا شده و در ادامه کتاب «ای میهن من ایران»، معرفی و خوانش اشعار این اثر توسط اعضا انجام پذیرفت.

برپایی کارگاه خوشنویسی با موضوع مناسبت‌های ذکر شده و ساخت کاردستی ازجمله برنامه‌هایی بود که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمرکز انجام دادند.

همچنین اعضا و مربیان مرکز در کنار سایر مردم ولایتمداردر مراسم های مختلفی که در مصلای اردبیل برگزار شد، شرکت نمودند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۲ کانون اردبیل

همزمان با فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی جهت گرامی‌داشت این ایام در مرکز فرهنگی هنری ۲ اردبیل اجرا شد.

معرفی ایام: نه دی روز نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران اسلامی و همچنین شهادت سردار سلیمانی در ۱۳ دی‌ماه، جهت آشنایی اعضای مرکز با این ایام، معرفی شد.

معرفی شخصیت و قرائت وصیتنامه شهید: در این فعالیت مربیان  ابتدا شخصیت حاج قاسم سلیمانی را برای اعضا معرفی کرده و با نشان دادن تصاویر، از رشادت ها و جانفشانی هایشان در راه حراست از کیان ایران اسلامی مطالبی ارایه کردند. خواندن بخشهایی از وصیتنامه شهید قاسم سلیمانی برای اعضا دیگر برنامه ی اجرا شده در این روز بود.

کاردستی: در این فعالیت آموزش تهیه‌ی گل لاله به یاد سردار قاسم سلیمانی صورت گرفت و این گل ها به این شهید راه ولایت تقدیم شد .

سرود: همزمان با روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی  سرود «سردار شهیدم» در مرکز ۲ اردبیل اجرا شد.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۳ کانون اردبیل

در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه «قهرمان ما» در مرکز شماره ۳ کانون اردبیل با اجرای فعالیت‌های فرهنگی برگزار شد.

در این برنامه ابتدا مربی فرهنگی مرکز درباره مفهوم ومعنای کلمه قهرمان و همچنین خصوصیات یک فرد قهرمان که برای هر یک از اعضای جامعه به عنوان الگو معرفی می‌شود، به ارایه توضیحاتی درباره‌ی ویژگیهای اخلاقی، رفتاری، شخصیتی و معنوی آن شخص پرداخته و درباره معرفی قهرمان ملی و جهانی، شهید حاج قاسم سلیمانی که دارای شخصیت و چهره مبارز جهانی بود و بیشتر عمر خود را در جبهه ها و راه دفاع از وطن، مسلمانان، شیعیان، مظلومان و مبارزه با گروه تروریستی داعش گذرانده بود، با اعضا بحث و گفت‌وگو کرد.

در ادامه برنامه در کارگاه ساخت کاردستی، اعضا با راهنمایی مربی طرح قلب کاغذی را به شیوه کاغذ وتا درست کرده ونام الگو و قهرمان زندگی خود را روی  این قلب‌ها نوشتند.

گفتنی است، پایان بخش این برنامه خوانش داستان‌های کوتاه از کتاب مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه، شامل داستان‌های کوتاه طنزآمیز از زبان شخصیت‌های نوجوان و با حال و هوای جنگ و دفاع مقدس بود.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۴ کانون اردبیل

به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم دی‌ماه «روز ملی مقاومت» و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اعضای مرکز ۴ کانون اردبیل با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری این مناسبت را گرامی داشتند.

همزمان با سالروز شهادت سردار بزرگ انقلاب و الگوی اخلاص و اسوه‌ی شجاعت در سیزدهم دی‌ماه سال ۱۳۹۸، معرفی ایام و وقایع و معرفی شخصیت و زندگانی شهید حاج قاسم سلیمانی توسط مربی فرهنگی مرکز انجام گرفته و سپس نماهنگی به همین مناسبت برای اعضا پخش شد.

 همچنین در کارگاه ادبی، اعضا جمله‌های زیبا و ادبی خود را با عنوان «قهرمان زندگی من»  نوشته و با خوانش آن، نسبت به این سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی ابراز ارادت، علاقه و احترام کردند. همچنین در همین مناسبت اعضای کارگاه نقاشی با عنوان «سردار دل‌ها»، به فعالیت پرداختند.

 گفتنی است قصه گویی و شعرخوانی و کارت پستال سازی  نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۵ کانون اردبیل

مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل در گرامیداشت حماسه‌ی نهم دی‌ماه و بزرگداشت ۱۳ دی سالروز شهادت سردار بزرگ میهن، حاج قاسم سلیمانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی به شرح زیر را در جهت معرفی و شناساندن این رویدادهای مهم در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران برای اعضای مرکز، برگزار کرد:

کلمات حماسه ساز: در این فعالیت، مربی ادبی مرکزبا مطرح کردن کلمه‌ی ایران، ذهن اعضا را به چالش کشید و اعضا کلماتی که در ارتباط با واژه‌ی مقدس ایران در گنجینه‌ی لغات خود داشتند را به نوبت روی وایت برد نوشتند که با رسیدن به کلمه‌ی شهید، نام شهدای گرانقدر حسین فهمیده و حاج قاسم سلیمانی و.... مطرح شد و اعضا در ارتباط با این دو شهید گرانقدر جملاتی را نوشته شده وبا این روش، با راه و هدف متعالی شهدا آشنا شدند.

ساخت کلیپ: در کارگاه پویانمایی اعضای طرح کانون مدرسه با عنوان «قهرمان زندگی من» به ساخت کلیپ معرفی شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

نقاشی: در کارگاه نقاشی نیز اعضا با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف به خلق تصویر زنده یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

معرفی وقایع و ایام: اعضای مرکز ۵ اردبیل در یک نشست صمیمی ضمن آشنایی با حماسه‌ی۹ دی ماه، سالروز بر هم خوردن دسیسه های دشمنان با وقایع ۱۳دی‌ماه سال ۱۳۹۸ که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی و جمعی از یارانش شد، آشنا شدند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۱ کانون کوثر

به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، برنامه های متنوعی در مرکز یک کوثر برگزار شد.

  در این برنامه ها  شخصیت بزرگوار سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی، مردی که از جوانی میدان‌های نبرد را ترک نکرد و همواره لباس مجاهدت را به تن داشت برای اعضای مرکز معرفی شده و در ادامه، اعضای کانون با استفاده از کاغذ رنگی، گل لاله درست کرده و پوستر عکس سردار دلها را با لاله های خود گلباران کردند.

همچنین اعضا با کتاب «همچون پدر، مهربان» که آثار برگزیده نخستین مهرواره نقاشی و خط درباره‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای واقعه ۱۳ دی‌ماه در سال ۱۳۹۸ چاپ شده است، آشنا شدند.

گفتنی است در برنامه‌ای دیگر اعضای کانون با استفاده از تصاویر حاج قاسم ، مقوا و کاغذ رنگی، کارت پستال درست کرده و دلنوشته ها خود را داخل آن نوشتند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* مرکز شماره ۲ کانون کوثر

به مناسبت گرامی داشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها برنامه های متنوعی در مر کز شماره‌ی دو کانون کوثر اجرا شد.

در این برنامه که روز سه شنبه ‌۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۱، با حضور اعضای مرکز برگزار شد، مربی فرهنگی مرکز با  گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، به معرفی شخصیت این شهید بزرگوار پرداخته و زندگی نامه‌ی  کودکی تا بزرگسالی حاج قاسم را برای اعضا توضیح داد. وی از اعضا خواست تا این شهید عزیز را در زندگی خویش الگو قرار داده و در تمامی مراحل زندگی و امور خود، پیرو مکتب این شهید بزرگوار باشند .

مربی مرکز در ادامه این فعالیت به یکی از خصوصیات مهم اخلاقی شهید یعنی احترام به پدر و مادر اشاره کرده و از اعضا خواست تا احترام به والدین را سر لوحه ی زندگی خود قرار دهند. 

 این مربی فرهنگی در ادامه علت محبوبیت سردار را علاوه بر شخصیت معنوی ایشان، حضور در سخت ترین عرصه‌های نظامی و فعالیت‌های اجتماعی دانست که جهان را از شر  عناصر تکفیری داعش نجات داد.

خاطر نشان می شود در پایان فعالیت اعضا در یک کار گروهی تمثال شهید سلیمانی را با استفاده از گواش نقاشی کردند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون اصلاندوز

همزمان با ایام گرامیداشت روز نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، فعالیت های مختلفی درمرکز فرهنگی و هنری اصلاندوز اجرا شد.

فضه میرموسوی مربی مسوول مرکز ضمن گرامیداشت این دو مناسبت گفت: دراین ایام، فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی با هدف ارتقای آگاهی نسل کودک و نوجوانان و آشنایی آنان از دسیسه‌های روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب اجرا شد.

به همین جهت فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام ، اجرای سرود سلام فرمانده، ایستگاه نقاشی با موضوع " من و پرچم " و بحث آزاد از جمله برنامه هایی بود که درمرکز اجرا شد.

در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم  سلیمانی نیز مربیان این مرکز باهدف معرفی سردار سلیمانی به عنوان یکی از قهرمانان شجاع و رشید ایرانی برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

بیان خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی به نقل از دوستان و همراهان ایشان ، برگزاری ایستگاه ادبی  با موضوع «ایران من» با موضوع نگارش دل‌نوشته‌ها و تقدیم آن به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از بخش‌های مختلف این برنامه بود.  

همچنین به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور معرفی شخصیت این الگوی تاثیرگزار مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی  با حضورمسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز به همراه جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری و معاونت تعلیم و تربیت سپاه در مرکز اصلاندوزبرای اعضای کودک برگزار شد که در پایان از برگزیدگان مسابقه نقاشی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون بیله‌سوار

آیین بزگداشت یاد و نام سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون بیله‌سوار برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ دی‌ماه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بیله‌سوار برنامه‌های متنوعی را با حضور اعضا برگزارکرد.

در این برنامه‌ها که با هدف معرفی شخصیت و زندگی پر افتخار سردار سلیمانی به اجرا در آمد، مربی مرکز با ذکر فضایل اخلاقی ایشان به معرفی شخصیت این شهید بزرگوار پرداخته و روایتی از شجاعت ایشان در فرماندهی سربازان اسلان در مقابله با نیروهای داعشی را  قصه گویی کرد.

شایان ذکر است شعرخوانی، خاطره نویسی و سفالگری از دیگر برنامه‌های مرکز در این مناسبت بود.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون گرمی

همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، مربیان کانون گرمی ویژه برنامه‌ فرهنگی، هنری و ادبی را با هدف نهادینه سازی روحیه ایثار و مقاومت و همچنین تبیین مکتب وسبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی برگزارکردند.

در این برنامه مربیان مرکز ضمن آشنایی نمودن بیشتراعضا با شخصیت والای سردار دلها، بخش‌هایی از زندگی ایشان را از زمان تولد تا شهات را با ارایه روایت‌هایی از رشادت‌های وی  معرفی کردند .

در ادامه برنامه ایستگاه نقاشی با عنوان «به یاد حاج قاسم» برگزار شد که در این فعالیت اعضا با راهنمایی مربی هنری مرکز، تمثال شهید سلیمانی را نقاشی کرده و در پایان، اشعار ودل نوشته‌های خود را با موضوع شهادت حاج قاسم برای حاضرین قرائت کردند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

*کانون جعفرآباد

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز فرهنگی هنری جعفرآباد برپا شد.

ابتدا در این برنامه که با دعوت از دانش اموزان و حضوراعضای مرکز برگزار شد، مربی امور فرهنگی مرکز در گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی با ذکر خاطراتی از ایشان که توسط دوستان و همرزمانش نقل شده بود، به معرفی شخصیت محبوب آن شهید بزرگوار پرداخت.

همچنین در این روز کتاب‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار وشهادت جهت مطالعه توسط اعضا معرفی شده و در ادامه بحث آزاد با عنوان «چرا شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای همگان است؟»  اجرا شده و در این رابطه به سوال‌های اعضا پاسخ داده شد.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون دولت‌آباد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دولت‌آباد در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در معرفی شخصیت سردار دل‌ها، برگزار کرد.

کریم اصلانزاده مربی مسوول در ابتدای برنامه کریم اصلانزاده مربی مسوول مرکز با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرماندهی شجاع، قهرمانی دلسوز و مسوولی مردمی و ساده زیست بود، به معرفی ایشان پرداخته و در ادامه به بیان رشادت‌ها و مجاهدت‌های وی در طول جنگ تحمیلی و مبارزه با داعش پرداخت.

شایان‌ذکر است، تهیه و پخش نماهنگ از زندگی‌نامه ایشان، ساخت کاردستی کبوترهای کاغذی و نگارش دل‌نوشته بر روی آن، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب در مورد مفهوم ایثار و از خودگذشتی از دیگر فعالیت‌های مرکز در این روز بود.

برپایی ایستگاه نقاشی نیز یکی دیگر از برنامه های کانون دوات آباد در سالروز شهادت سردار دل‌ها بود که با هدف ارج نهادن به مقام شامخ این شهید و آشنایی اعضای کودک با شخصیت ایشان، برگزار گردید.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون نمین

ویژه برنامه‌ سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای اعضای کودک و نوجوان در مرکز نمین اجرا شد.

در مورخه ی دی‌ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین،  فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی خود را با نصب بنر در سر درب اداره، فضاسازی سالن مطالعه ی مرکز و تهیه ی پانل دیواری معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام و... برای اعضای کودک و نوجوان مرکز در این راستا آغاز کرد.

زهرا فرج‌زاده، مربی مسوول مرکز با معرفی شخصیت شهید سلیمانی در پانل دیواری، به منظور توجه و ترغیب و تشویق اعضا به شناخت شخصیت های بزرگ و سرنوشت ساز کشور ایران، از جمله این شهید بزرگوار ، از رشادت ها، فداکاری ها و تلاش های ایشان برای اعضا صحبت کرده و از کودکی تا شهادت این انسان بزرگ و فداکار را خلاصه وار برای آنها در این پانل توضیح داد.

همچنین در سالن آمفی تئاتر مرکز، فیلم و کلیپی از معرفی شخصیت سردار سلیمانی از کودکی تا شهادت، برای اعضا پخش شده و در پایان، اعضا با همراهی مربی هنری مرکز، تمثال شهید سلیمانی را نقاشی کرده و ب نگارش متنی کوتاه، حرف دل خود تقدیم سردار دلها کردند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون خلخال

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت مظلومانه‌ی سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز خلخال اجرا شد.

قبل از اجرای برنامه، فضاسازی مناسبی صورت گرفت و در ابتدای برنامه نیز، مربی مسئول مرکز، ضمن خیرمقدم به اعضا، به معرفی شخصیت سردار دلها پرداخت.

محیطی با نشان دادن تصاویری از این شهید بزرگوار و ارایه‌ی مطالبی در خصوص زندگی‌نامه و تلاش‌ها و ایثارگری ایشان، به بیان رشادت ها، دلاوری ها و نبرد شبانه روزی سردار با دشمنان اسلام و ایران از دوران جنگ تحمیلی تا مبارزه با نیروهای تکفیری داعش پرداخت.

وی در این فعالیت با بیان اینکه اگر ما با خیالی آسوده سرگرم سپری کردن ایام و کار و زندگی هستیم، اظهار داشت: امینیت و آسودگی خود در زندگی را مدیون از جان گذشتگی های افرادی همچون حاج قاسم هستیم و ما نیز وظیفه داریم در قبال این فداکاری‌ها، با درس خواندن و خدمت به مردم در راه سرفرازی کشورمان تلاش کنیم.

پس از معرفی شهید سلیمانی، اعضای کارگاه خوشنویسی با راهنمایی مربی مرکز، عبارت «خداوندا مرا پاکیزه بپذیر» از شهید سلیمانی راخوشنویسی کرده و در برنامه‌ای دیگر اعضای مرکز دل نوشته‌هایی خود را خطاب به این شهید بزرگوار برای اعضای حاضر قرایت کردند.

* مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر

با حضور اعضا در مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر، فعالیت‌های مختلفی در گرامیداشت مناسبت ۹ دی و سالروز شهادت سردار رسید اسلام، شهید سلیمانی توسط مربیان مرکز اجرا شد.

در اولین فعالیت مربی امور فرهنگی مرکز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین روز جهانی مقاومت در سالروز شهادت شهید سلیمانی را برای اعضا معرفی کرده و و سپس اعضا در خصوص این دو رویداد با راهنمایی مربی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

همچنین با برگزاری کارگاه کاردستی با عنوان «برای کشورم»، اعضا اقدام به درست کردن طرح‌هایی زیبا از جمله پرچم، گل لاله و کبوتر کردند.

شایان ذکر است در فعالیت ادبی مرکز نیز اعضا متن‌های ادبی خود را در قالب دل نوشته و نامه تقدیم شهدای واقعه ۱۳دی‌ماه در سال ۱۳۹۸ کرده و به خوانش آن را در جمع دوستان خود پرداختند.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون نیر

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و نشان دادن و آشنا نمودن اعضا با دلاوری‌ها و فداکاری‌های ایشان، مربیان مرکز نیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری متناسب با این رویداد را اجرا نمودند.

بنا به گزارش مربی مسوول مرکز، مربیان کانون نیر در این مناسبت در گلزار شهدای شهرستان نیر حاضر شده و با نثار فاتحه برروح این عزیزان ،یاد و نام خاطره ی شهیدان به خصوص شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و همران وی را گرامی داشتند.

همچنین اعضای مرکز با آموزش هایی که از سوی مربیان انجام گرفت، فعالیت کاردستی و تهیه‌ی کارت پستال را به یاد سردار دل‌ها برگزار کردند.

خاطر نشان می‌شود در برنامه ی دیگر طبق هماهنگی‌هایی که با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیرصورت گرفت، سخنران مذهبی در مرکز حاضر شد و به بیان مطالبی در خصوص شخصیت حاج قاسم و دلاوری‌های ایشان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =