حضور سرپرست کانون استان زنجان در سامانه‌ی پاسخگویی به شهروندان «سامد»

شیرین دارایی سرپرست کانون استان زنجان و روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ در سامانه‌ی پاسخگویی به شهروندان «سامد» حضور یافت و پاسخ گوی سوالات و تماس‌های شهروندان شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان زنجان، سرپرست کانون استان در راستای اجرای نظام‌نامه‌ی مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ریاست جمهوری و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه‌ی اقشار جامعه در  استانداری حضور یافت و با برقراری ارتباط مستقیم تلفنی به سوالات و درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

در این ارتباط، شهروندان سوالات خود را درخصوص نحوه‌ی ارائه‌ی فعالیت‌های مراکز کانون در سه ماهه‌ی پایانی سال ۱۴۰۱، چگونگی دسترسی به کارگاه‌های آنلاین، چگونگی برگزاری و ثبت‌نام در دوره‌های کانون زبان ایران، نحوه‌ی تهیه‌ی محصولات و تولیدات کانون از جمله کتاب، فیلم و اسباب بازی، نوع همکاری کانون با دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی و... را با سرپرست کانون استان حاضر در سامانه مطرح نمودند.

گفتنی است سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه‌ی یکپارچه ارتباط مردم با دولت است که همشهریان می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات خود را با مسئولین دستگاه‌های اجرایی به صورت مستقیم مطرح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =