دوره ی آموزشی «شیوه های تقویت انگیزه در برنامه های گروهی» به صورت نیمه حضوری در کانون استان برگزار شد.

به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان ایلام؛ دوره ی آموزشی «شیوه های تقویت انگیزه در برنامه های گروهی» به صورت نیمه حضوری برگزار شد

به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان ایلام؛
دوره ی آموزشی «شیوه های تقویت انگیزه در برنامه های گروهی» به صورت نیمه حضوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، روز سه شنبه 20 دی ، در راستای دانش افزایی و روزآمد شدن دانش تجربی مربیان مراکز فرهنگی هنری استان به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان دوره ی «شیوه های تقویت انگیزه در برنامه های گروهی» برای مسئولین مراکز و مربیان فرهنگی، سیار روستایی و کتابخانه پستی با تدریس  امیدعلی باپیری برگزار شد.

این دوره که از دوره های مصوب استانی به شمار می رود با مجور اداره کل آموزش و پژوهش ویژه مربیان یاد شده به صورت نیمه حضوری و در بستری فضای اسکای روم با حضور رستگار مدیرکل، هاشمی معاون فرهنگی و حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش برگزار شد.

بخش دوم این دوره هفته ی آینده برگزار خواهد شد.

امیدعلی پیری، دکترای روان شناسی عمومی از دانشگاه اصفهان، پژوهشگر و مدرس مراکز آموزش عالی استان ایلام، تدریس این دوره را بر عهده داشت. پیشتر دکتر باپیری، تدریس دوره های «چگونگی تشویق کودکان و نوجونان به مطالعه» و«شیوه های پرورش خلاقیت» را برای مربیان کانون پرورش فکری استان برعهده داشت. از ایشان چندین عنوان مقاله ی پژوهشی در مجلات تخصصی منتشرشده است. 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =