درخشش مربی کانون گلستان در بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

با پایان یافتن آیین اختتامیه و اعلام اسامی برترین‌ قصه‌گوهای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مربی و قصه‌گوی کانون پرورش فکری گلستان در این جشنواره خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، آیین اختتامیه‌ی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با حضور مدیرعامل کانون، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسوولان، قصه‌گویان و برگزیدگان به میزبانی کانون یزد برگزار شد و این جشنواره برترین‌های خود را در بخش‌های مختلف شناخت.

در این رویداد بزرگ فرهنگی که به مدت پنج روز و از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ دی شاهد اجرای قصه‌گویان در بخش‌های مختلف بود، پس از اعلام اسامی برگزیدگان، معصومه شهریاری، مربی خلاق و پرتلاش کانون پرورش فکری گلستان در بخش ملی بزرگسالان، توانست با اجرای قصه‌ی "همیشه پُشَیمان" نام خود را به عنوان نفر دوم این جشنواره ثبت کند.

همچنین در بخش پادکست نیز سیدعباس علی‌محسنی از گلستان به عنوان برگزیده شناخته شد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز یکشنبه ۲۵ دی در شهر یزد آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان، روز پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱  طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

درخشش مربی کانون گلستان در بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =