راه‌یابی عضو کانون پرورش فکری مازندران به مرحله نهایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

ایده خلاق عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران به مرحله نهایی ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، بنیاد سینمایی فارابی ‏‏«ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» را ‏در دو بخش «ایده» (خلق شخصیت یا کاراکتر) و «فیلم» برگزار کرد.

بنا به گزارش دبیرخانه این جشنواره، نوجوانان صاحب ایده و فیلم‌های منتخب و راه‌یافتگان به ششمین المپیاد  فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند که ازمجموع  ۵۰۰ آثار ارسالی به جشنواره، ۳۵ ایده و فیلم به مرحله نهایی  ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان راه پیدا کردند.

براین اساس، در این میان «زهرا محمودی»  با ایده «پلاک ۱۳۰» از مرکز فرهنگی هنری کانون دلگشا، جزو ۳۵ منتخب راه‌یافته به بخش نهایی اعلام شده است.

 گفتنی است: زهرا محمودی، از اعضای کارگاه انیمیشن مرکز فرهنگی هنری دلگشا است و این مرکز با تولید پویانمایی با عنوان: «آشیان صلح» با تکنیک : استاپ موشن، دو بعدی و کلاسیک در بخش فیلم این جشنواره شرکت نموده است. 

لازم به ذکر است، این عضو نوجوان به همراه اعضای فعال در کارگاه انیمیشن مرکز فرهنگی هنری دلگشا در المپیاد پیشین فیلمسازی نوجوانان ایران نیز جزو برگزیدگان بخش ایده، فیلم و کارگردانی بوده است.

ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور سی دی تا سوم بهمن ۱۴۰۱ توسط بنیاد سینمایی فارابی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =