موفقیت زهرا مظفری  عضو کانون پرورش فکری استان بوشهر  در مسابقه بین‌المللی نقاشی کائو ژاپن

زهرا مظفری عضو کودک کانون پرورش فکری مرکز فرهنگی هنری کنگان برگزیده مسابقه نقاشی بین المللی کائو ژاپن شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، زهرا مظفری عضو کودک کانون پرورش فکری مرکز کنگان برگزیده مسابقه نقاشی بین المللی کائو ژاپن شد.

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از بدست آمدن این موفقیت توسط عضو کودک کانون استان با اشاره به موضوع این جشنواره  گفت: موضوع جشنواره نقاشی کائو «بیایید محیط زیست خود را با هم پایدار کنیم!» بود که پیش از این طی یک برنامه هدفمند و بلند مدت در کانون پرورش فکری استان اعضا در خصوص محیط زیست، راه های نگهداری و حفاظت از آن و... مورد آموزش قرار گرفته بودند .

وی گفت: کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی و شرکت در مسابقات و جشنواره های مختلف یک از مهم‌ترین وظایف کانون پرورش فکری است که بحمدلله حضور کودکان و نوجوانان استان در این کارگاه ها و کسب موفقیت ها در سطح ملی و بین المللی بیشمار بوده است و خرسندیم که به واسطه فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ،زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان استان عزیزمان را فراهم میکنیم.

رسولی توجه به کودکان و آموزش و تربیت آنها را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و افزود توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان میتواند آینده جامعه  را تضمین کند.

سیزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کائو کشور ژاپن در سال ۲۰۲۲ با موضوع «بیایید محیط زیست خود را با هم پایدار کنیم!» برگزار شد.

در این مسابقه از میان ۱۳۲۱۴ اثر ۵ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه شدند.

بر این اساس زهرا مظفری ۸ ساله از مرکز کانون کنگان استان بوشهر و بهار رضاییان ۱۱ ساله از مرکز شماره ۲۱ کانون تهران جایزه دوستی اکو را به‌دست آوردند.

همچنین اهورا بختیاری ۹ ساله از مرکز شماره ۴۱ تهران جایزه کائو و ترنم شیخ‌شریفی ۶ ساله از لارستان فارس و زینب باقری ۱۰ ساله از آذرشهر آذربایجان‌شرقی جایزه دوستی اکو و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کردند.

موفقیت زهرا مظفری  عضو کانون پرورش فکری مرکز کنگان  در مسابقه بین‌المللی نقاشی کائو ژاپن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =