معرفی فعالیت «قصه‌گویی» در نشست صمیمی استاندار البرز و مشاوران امور بانوان

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز، در نشست صمیمانه استاندار البرز و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی حضور یافته و فعالیت «قصه‌گویی» را به عنوان یک فعالیت اثرگذار، معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این مقام مسؤول به عنوان یکی از میهمانان این مراسم ضمن معرفی فعالیت «قصه‌گویی»، خطاب به جمع حاضر ضمن تشکر از اهمیت استاندار استان به خانه و خانواده، بخش عمده‌ای از تربیت کودک را بر عهده‌ی مادران دانست و افزود قصه‌گویی از فعالیت‌های شاخص کانون و بسیار موثر در تربیت کودکان و نوجوانان است.

فلاح افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مفتخر است که قصه گویی در آن به عنوان یک فعالیت مهم و جدی تلقی شده و سعی می‌کنیم تا با دعوت از مادران  گرامی شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها آموزش‌های لازم در این زمینه را دیده و اگر این امکان فراهم شود  تا مادران در کانون حضور یابند قصه‌گویی‌های خانوادگی کیفی‌تر و اثر بخش تر خواهد شد.

قصه‌ها راهی برای تعلیم و تربیت

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین حضور بانوان شاغل در مراکز کانون را فرصتی برای آشنایی این مادران با کتاب‌های مناسب و  قصه‌گویی را راهی برای ملاحظه‌ی احساسات کودکان و نوجوانان در چهره‌ی بچه‌ها و تاثیر آن در تعادل احساسات آن‌ها و کمک به فرآیند تریتی و همزاد پنداری کودکان با قهرمانان داستان و تمرین زندگی عنوان کرد.

 وی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره‌ی  قصه گویی «البرز قوی»، این فرصت را شروع خوبی برای هم استانی‌ها ها اما گفت ما تنها برگزاری جشنواره را کافی ندانسته و به دنبال استفاده تعداد بیشتری از خانواده‌های استان از این فعالیت اثربخش هستیم.

معرفی قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و دعوت حضور بانوان و مشاوران دستگاه‌های اجرایی به حضور در کانون و به ویژه فعالیت قصه‌گویی و تاثیر آن در ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب پایان بخش سخنان سرپرست کانون البرز بود .

لازم به توضیح است در این نشست که با حضور استاندار، مشاور امور بانوان استانداری و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱  برگزار شد،  لوح تجلیلی با امضای استاندار محترم و هدیه‌ای از سوی میراث فرهنگی استان به مهری فلاح، سرپرست کانون البرز و دیگر مدیران کل خانم دستگاه‌های اجرایی البرز تعلق گرفت.

معرفی فعالیت «قصه‌گویی» در نشست صمیمی استاندار البرز و مشاوران امور بانوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =