حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در وزارت کشور

فاطمه رستگاردر بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان (نماز، مدرسه، دانشگاه،خانواده،و معلمان آینده) که در محل وزارت کشور برگزار شد، به عنوان مدیر دستگاه فعال استان ایلام حضور پیداکرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام فاطمه رستگار در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان (نماز، مدرسه، دانشگاه،خانواده،و معلمان آینده) که در محل وزارت کشور برگزار شد، به عنوان مدیر دستگاه فعال استان ایلام حضور داشت.

فاطمه رستگار، پرورش حس دینی در کودکان و نوجوانان را از اهداف مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به انجام فریضه نماز و ایجاد نشاط و روحیه ی تعامل بین کودکان و نوجوانان با مشارکت در برنامه های فرهنگی،هنری،ادبی وپژوهشی از دیگر اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه نماز است.

وی از فعالیت مستمر مراکز و تلاش مربیان در برگزاری فعالیت های فرهنگی ، هنری، ادبی و پژوهشی .با موضوع نماز خبر داد و گفت: با همکاری و تلاش همکاران ارجمند در مجموعه کانون استان؛ نخستین جشنواره فرهنگی هنری ادبی و پژوهشی با عنوان( نماز کلید بهشت) در نیمه دوم سال جاری در استان با حضور فعال و پرشور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی به تربیت فکری و خلاقیت ذهنی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: با آموزش و ترغیب کودکان به سمت فعالیت های مذهبی می توان استعدادهای نهفته این قشر را به درستی و در مسیر صحیح هدایت کرد وحتی الامکان این قشر را از آسیب های اجتماعی پیش رو به واسطه افکار غرب‌گرایانه آگاه ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =