دومین مهرواره استانی قهرمان من در جزیره هرمز برگزار می‌شود

دومین مهرواره استانی قهرمان من، به دبیرخانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز هرمز در ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،دومین مهرواره استانی قهرمان من با موضوع معرفی سردار سلیمانی و قهرمان زندگی من در دهه مبارک فجر در حال برگزاری می‌باشد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،با اشاره به شخصیت و روحیه شهید سردارسلیمانی گفت: ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، تواضع، صداقت، روحیه جهادی، بصیرت و شجاعت از جمله خصوصیات سردار دل‌ها است.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگوی بی نظیر و یک قهرمان اسوه برای همه ما است، افزود: ابعاد مختلف شخصیتی سردار دل‌ها و مکتب وی به همه نوجوانان و جوانان باید از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان شناسانده شود.

پشتکوهی افزود: با ایجاد توسعه و تعمیق دیدگاه در کودکان و نوجوانان، توجه به آموزه های اخلاقی و اجتماعی موجود در منابع شفاهی و مکتوب مانند نیکی، جوانمردی، آزادگی، فروتنی، صبر، صلح و وطن دوستی ترویج و توسعه‌ی فرهنگ مطالعه، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی،توسعه و ترویج فرهنگ جوانمردی و قهرمانی در بین کودکان و نوجوانان «دومین مهرواره قهرمان من» برگزار می‌گردد.

  زهرا گلزاری مسئول کانون پرورش فکری مرکز هرمز گفت: دبیرخانه این مهرواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز هرمز می باشد، اعضای شرکت کننده می‌توانند آثار خود را با موضوع سردار سلیمانی و قهرمان زندگی من در قالب دلنوشته ، نقاشی، نامه نگاری و پادکست به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان ارسال کنند.

وی افزود: اعضاء می‌توانند در گروه سنی نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان در این مهرواره شرکت نمایند و آثار خود را تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه به مراکز کانون ارسال کنند این آثار پس از جمع آوری توسط داوران انتخاب و برگزیده خواهند شد.

گلزاری اعلام کرد: از آثار برگزیده در این مهرواره، در تاریخ ۱۸ بهمن ماه طی مراسم اختتامیه ای که در کانون پرورش فکری مرکز هرمز برگزار خواهد شد تقدیر بعمل خواهد آمد.

گفتنی است، این مهرواره با مشارکت بخشداری، شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، باشگاه ورزشی هدف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش جزیره هرمز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =