درخشش یزدی ها در بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی

تندیس جشنواره و کسب رتبه اول بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در بخش‌های قصه گویی ملی بزرگسال و جستارنویسی از آن یزدی ها شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در حالی به کار خود پایان داد که استان یزد توانست در بخش قصه گویی ملی بزرگسال توسط مهدیه کشوری با قصه (چوب گربه زنی) علاوه بر رتبه اول تندیس جشنواره را نیز از آن خود کند. همچنین (جوی عسل) فاطمه احمدزاده در بخش جستار نویسی حائز رتبه اول شد و تندیس جشنواره را در این بخش گرفت. مهدی آرایی با (چلچراغ قصه گویی ) در بخش کتاب دوم شد و مصطفی حدادی در بخش پادکست برگزیده شد. ضحی مختارپور، مرجان دهستانی و مطهره السادات رکن الدینی نیز در بخش ۹۰ ثانیه خوش درخشیدند و از اشرف ابراهیمی برای قصه گویی قصه (نذر) در بخش پدربزرگ و مادربزرگها تقدیر شد. سمیه اصحاب نیز با قصه ( انگشت دونه) در بخش برگزیدگان معرفی شد. بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان یزد برگزار شد.

درخشش یزدی ها در بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی  درخشش یزدی ها در بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی  درخشش یزدی ها در بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی  درخشش یزدی ها در بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی  درخشش یزدی ها در بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =