بیش از۱۰۰ عنوان برنامه‌ی دهه فجر در مراکز کانون استان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر سال ۱۴۰۱ در اداره‌کل و مراکز کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان با گرامی‌داشت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در سایه اتحاد مردمی و پیروی از ولایت بدست آمده است که نتیجه آن دستاوردهای عظیمی است که نام و پرچم پرافتخار ایران را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی برافراشته است.

ملکزاده فرد، با بیان اینکه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی باید تداوم یابد، اظهار داشت: معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه به این نظام استفاده می کنند و ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی است تا برای استمرار پیشرفت‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب برای آگاه سازی قشر نوجوان که آینده کشور را رقم خواهند زد، تبیین شود.

وی افزود: با هماهنگی مراکز کانون استان و اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر جهت تببین اهداف انقلاب اسلامی، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است که در طول این ایام اجرا خواهد شد.

سرپرست کانون استان با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر به مناطق محروم توجه ویژه ای صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: از ۱۲ تا۲۲ بهمن ماه خودروهای سیار کانون استان در قالب کاروان پیک امید در محلات کم برخوردار شهر اردبیل با اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش به خدمت‌رسانی فرهنگی خواهند پرداخت.

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان برگزاری نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های کانون در این ایام خجسته عنوان داشته و تصریح کرد: نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون اردبیل واقع در شهرک سبلان دایر شده است که کتاب‌های ویژه این گروه سنی را با قیمت مناسب عرضه خواهد کرد.

ملک زاده فرد خاطر نشان کرد: نواختن زنگ انقلاب و پخش سرودهای انقلابی، برگزاری جشن‌های انقلاب، خوشنویسی اسامی شهدا وشعارهای انقلابی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، ساخت کاردستی و کارت پستال، اجرای مسابقه‌های مختلف فرهنگی، برگزاری مسابقه ادبی عکس نگاشت و کارگاه‌های ادبی و عطرافشانی مزار شهدا، از دیگر برنامه‌های دهه فجر است که در در مراکز کانون استان انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =