ویژه برنامه‌های «ایران استوار و نگاره‌های انقلاب»

همزمان با آغاز ایام فرخنده‌ی دهه‌ی فجر، ویژه برنامه‌های «جشن ایران استوار» و «نگاره‌های انقلاب» به ترتیب در مراکز فرهنگی و هنری شماره‌ی۲ و ۳ کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در اولین روز از دهه‌ی مبارک فجر و همزمان با لحظه‌ی ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران، ویژه برنامه‌ی «جشن ایران استوار» با حضور کارشناس فرهنگی کانون استان در مرکز شماره‌ی۲ کانون اردبیل، با پخش «سرود خمینی ای امام» آغاز شده و اعضای حاضر در مراسم به همخوانی با این سرود پرداختند.

سپس در ادامه‌ی مراسم،  بخش‌هایی از زندگی‌نامه امام راحل(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی و شخصیت بزرگ و تاثیر گذار تاریخ ایران معرفی شده و برنامه با معرفی کتاب «گربه‌ی ایران من» و خوانش بخش‌هایی از این کتاب ادامه یافت.

شعرخوانی، معرفی نشانه‌های پرچم مقدس ایران اسلامی، پخش فیلم و اجرای مسابقه‌ی «تاپ تاپاجا» از دیگر بخش‌های اجرا شده در این جشن بود.

شایان ذکر است، برنامه با آیین افتتاحیه «نمایشگاه کتاب انتشارات کانون»  با حضور سرپرست کانون استان و جمعی از مسوولین که به مناسبت ایام فجر تدارک دیده شده بود، پایان یافت و شرکت کنندگان از این نمایشگاه، بازدید کردند.

ویژه برنامه‌های «ایران استوار و نگاره‌های انقلاب»

 همچنین در نخستین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیزمان، اعضا و مربیان مرکز شماره‌ی ۳ کانون اردبیل ضمن فضاسازی و تزیین مرکز، با پخش سرودهای انقلابی حال وهوای روزهای خوش پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ را گرفتند.

در این روز برای استقبال از دهه‌ی مبارک فجر، اعضای فعال هنری با راهنمایی مربی آفرینش‌های هنری مرکز، شور و احساسات خود از این مناسبت را در قالب نقاشی روی پارچه ترسیم کردند.

گفته می‌شود، این فعالیت که با عنوان نگاره‌های انقلاب اجرا شد؛ بصورت فرآیندی بوده ودر چند جلسه تکمیل خواهد شد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =