ورکشاپ تصویرسازی «امید به آینده» با حضور نوجوانان کرمانشاهی

در دومین روز از ایام مبارک دهه فجر ورکشاپ تصویرسازی «امید به آینده» با همکاری کانون پرورش فکری و حوزه هنری انقلاب اسلامی پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فراخوان ورکشاپ تصویرسازی «امید به آینده» از سوی کانون پرورش فکری و حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه منتشر و بعد از ثبت‌نام نوجوانان دختر کرمانشاهی، این ورکشاپ پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ در فرهنگسرای آفرینش برگزار گردید. در این ورکشاپ مدرس ابتدا در خصوص آینده و نوع نگاه به آینده و امیدبخشی به آن مطالبی را برای نوجوانان تصویرگر توضیح و سپس از نوجوانان خواست تا طرح ایده‌ی اولیه خود را روی کاغذ بیاورند. بعد از کامل شدن ایده، نوجوانان به تکمیل و رنگ‌آمیزی طرح خود پرداختند. 

ورکشاپ تصویرسازی «امید به آینده» با حضور نوجوانان کرمانشاهی
محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: مدرس این دوره سرکار خانم سارا بابایی بودند که پنجشنبه ۱۳ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد. زنجانی ادامه داد: قرار است این آثار توسط شورایی سه نفره متشکل از مدرس دوره، نماینده‌ی متخصص کانون و نماینده متخصص حوزه بررسی و ارزیابی شده و سپس بعد از تعیین سطح روی آن قیمت‌گذاری، و آثار از نوجوانان هنرمند خریداری شود. این آثار در قالب نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Aaa IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    چ زیبا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =