به مناسبت دهه فجر و به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان ایلام نمایشگاه آثار علمی و پژوهشی اعضا و مربیان در حال برگزاری است

به مناسبت دهه فجروبه همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون استان، نمایشگاهی از آثار علمی و پژوهشی اعضا و مربیان در در قالب های: تحقیق، پژوهش، اقدام پژوهی، مقاله، پایان نامه و ... در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 ایلام در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام به مناسبت دهه فجر، به همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون استان، نمایشگاهی از آثار علمی و پژوهشی اعضا و مربیان در در قالب های: تحقیق، پژوهش، اقدام پژوهی، مقاله، پایان نامه و ... در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 ایلام در حال برگزاری است.

با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان و دانش آموزان با آثار علمی و پژوهشی کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری استان، این نمایشگاه در دهه ی مبارک فجر در مرکز شماره 4 برگزار شده و با همکاری مربیان این مرکز، دانش آموزان مدارس از آن بازدید می کنند.

برپایی نمایشگاه های آثار علمی و پژوهشی موجب آشنایی جوامع هدف با آثار در قالب های: تحقیق، پژوهش، اقدام پژوهی، مقاله، پایان نامه و زمینه و بسترساز کنجکاوی و بالابردن حس پرسشگری و پژوهش در میان دانش آموزان و اعضای کودک و نوجوان می شود.

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه تعدادی از کتاب های علمی و پژوهشی نیز به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 برپاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =