در نهمین روز از دهه مبارک فجر ساختمانِ مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در بخش سرابباغ آبدانان افتتاح شد.

فاطمه رستگار گفت: ساختمان مرکز فرهنگی هنری ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش سرابباغ آبدانان در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

در نهمین روز از دهه مبارک فجر ساختمانِ مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در بخش سرابباغ آبدانان افتتاح شد

فاطمه رستگار گفت: ساختمان مرکز فرهنگی هنری ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش سرابباغ آبدانان در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون،صبح امروز ابتدا با حضورمسئولین استانی در گلزارشهدای آبدانان و قرائت فاتحه بر مزار شهید علی جرایه نوجوانترین شهید استان که یکی از مراکز کانون استان نیز به نام ایشان مزین می باشد، تجدید میثاق با شهدا انجام و سپس ساختمان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش سرابباغ آبدانان با حضورمسئولین از جمله معاون عمرانی استانداری ایلام، علیزاده نماینده مردم جنوب در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه و فرماندار آبدانان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،مدیر کل نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولین استانی در بخش سرابباغ آبدانان افتتاح شد.

فاطمه رستگار در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با زیربنای 400 مترمربع  احداث شده است.

رستگار با عنوان این مطلب که نگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رعایت عدالت فرهنگی در سراسر استان است،افزود: با افتتاح این مرکز کودکان و نوجوانان بخش سرابباغ می توانند از آموزش های فرهنگی هنری ادبی و پژوهشی مربیان متخصص ما بهرمند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =