کد خبر: 323149
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
بازدید 209
برگزاری آخرین دورهمی قصه گویی در مرکز ۳۵ کانون استان تهران

آخرین دورهمی قصه گویی همزمان با ایام دهه ی فجر با عنوان "پرچمدار" در مرکز ۳۵ با حضور ۸۰ عضو نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و والدین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ این دورهمی با حضور علی رشیدی نیا سرپرست کانون استان تهران، سید علی حسینی معاون اداری و مالی و مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی این استان و جمعی از اعضای گروه‌های سنی مختلف، والدین و مربیان مرکز ۳۵ همزمان با دهه‌ی فجر برگزار شد. 

در این ویژه‌برنامه‌ی عضومحور پس از تلاوت قرآن توسط محمد بخشعلیزاده و پخش سرود جمهوری اسلامی، سرود "ای ایران" به صورت دسته جمعی توسط اعضا و والدین به اجرا در آمد. اجرای دکلمه توسط: الینا و سنا عباسی، سها پاکباز، حنانه سوقاتی و اجرای قصه گویی توسط محیا پاک نیت عضو نوخوان مرکز بخش های دیگر این برنامه بودند. 

علی رشیدی نیا در خلال از این ویژه‌برنامه ضمن تبریک ایام دهه‌ی فجر در خصوص اهمیت وحدت و یکپارچگی  و مصداق بارز آن در جریان پیروزی انقلاب اسلامی صحبت کرد. وی همدلی و همکاری اعضا در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های مراکز را اتفاقی بسیار خوشایند و مفید برشمرده و از همکاران، اعضاء و والدین مرکز ۳۵ به خاطر تعامل و مشارکت بهینه در برنامه‌های متعدد قدردانی کرد.

در ادامه غزل جعفری و محمد بخشعلیزداه به نقالی پرداخته و پس از آن غزل جعفری، ساجده و سبحان کریم زاده با دف‌نوازی به اجرای موسیقی پرداختند. اجرای میان پرده نمایش خلاق معرفی شخصیت شهید سیدعلی اندرز گو توسط اعضا و اجرای مسابقه و طرح سوال در مورد انقلاب اسلامی و ارتباط آن با ایام محرم توسط آقای علی رشیدی نیا و اهدای جایزه از بخش‌های دیگر برنامه‌ی مرکز ۳۵ بود. 

در بخش دیگری از این رویداد فرهنگی علی رشیدی نیا، معاونین و اعضا بر روی پرچمی که در فضای سالن طراحی شده بود با نوشتن جمله، دل نوشته و درج امضا با انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

در پایان برنامه از اعضای فعال و مشارکت کننده در برنامه با اهدای جوایزی از سوی اداره کل کانون استان تهران  تقدیر و تشکر صورت گرفته و در نهایت با پذیرایی از حاضران این ویژه‌برنامه به اتمام رسید.

گفتنی‌ست؛ مرکز ۳۵ با مسئولیت فاطمه روحی رحیم از شهریور امسال یک بار در ماه متناسب با رویدادها و وقایع مهم با اجرا و آموزش قصه‌گویی و نقالی دورهمی قصه گویی برگزار و اعضای مستعد در این حوزه را دور هم جمع کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =