تندیس و دیپلم افتخار مهرواره «نامه مهر» به دختر محمدیاری رسید

دختر نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز محمدیار، تندیس، دیپلم افتخار و هدیه‌ی مهرواره «نامه مهر» را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی، در آیین پایانی این مهرواره که در تالار بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، منتخبان هدایای خود را دریافت کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، مهرواره‌های «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» را در دو بخش «نامه‌نگاری و مکاتبه با کودکان» و «داستانک» برگزار کرد و ۳هزار و ۳۲۸ اثر به دبیرخانه این رویداد رسید که شامل ۳۱۰ اثر داستانک و ۳هزار و ۱۸ عنوان نامه است.

بر این اساس، اثر ارسالی هستی براکت عضو نوجوان کانون محمدیار به عنوان اثر منتخب حائز تندیس، دیپلم افتخار و هدیه‌ی مهرواره «نامه مهر» شد.

داوری این مهرواره‌ها با حضور چهره‌های سرشناسی همچون کلر ژوبرت نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان، فرزانه رحمانی نویسنده و کارشناس بخش مکاتبه‌ای کانون، مجید قیصری، ساسان ناطق و حسین عباس‌زاده از چهره‌های بنام و مطرح حوزه ادبیات داستانی انجام شده است.

تندیس و دیپلم افتخار مهرواره «نامه مهر» به دختر محمدیاری رسید

تندیس و دیپلم افتخار مهرواره «نامه مهر» به دختر محمدیاری رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =