راه‌یابی تیم فوتسال زنجان به مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها

دیدار تیم‌های زنجان و کانون زبان ایران از مرحله‌ی حذفی دومـین دوره مسابقات ورزشی فوتسال کارکنان کانون به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان، دومین دوره مسابقات کشوری فوتسال کارکنان در راستای ترویج و تشویق کارکنان به ورزش و ایجاد نشاط، با اعلام آمادگی و رقابت ۲۱ تیم از دهم بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مرحله‌ی مقدماتی مسابقه‌ی سراسری فوتسال کارکنان کانون استان‌های زنجان و کانون زبان ایران، ساعت ۱۵:۰۰روز چهارشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن ورزشی پیام نور زنجان برگزار شد و طی آن تیم‌های زنجان و کانون زبان ایران با ارائه یک بازی حساب شده به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدن تا سرنوشت بازی را ضربات پنالتی مشخص کند که در نهایت تیم فوتسال کانون پرورش فکری استان زنجان توانست با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز این مسابقه شد.

زننده گل‌ در بازی مسابقه حسین کرمی برای کانون زنجان و قاسم صیدانلو برای کانون زبان ایران گلزنی کردند و نتیجه نهایی را ضربات پنالتی مشخص کرد.

اسامی تیم ورزشی زنجان متشکل از رهبر حیدری، بهنام ژیان‌نسب، مهرداد هاشمی، مرتضی نصیری، حمید آقایاری، فرزاد کردلو، مجید قربانی و حسین کرمی به سرپرستی سعید سلیمی و مربی‌گری رضاعلی حیدری   می‌باشد.

گفتنی است۲۱ تیم از ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند و تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ رقابت در مرحله مقدماتی و سپس در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

راه‌یابی تیم فوتسال زنجان به مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =