کد خبر: 323508
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
بازدید 202
درخشش مربیان کانون زنجان در دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

در هفتمین دوسالانه تجسمی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری، ۳نفر از مربیان کانون پرورش فکری استان زنجان در رشته‌های مختلف موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژة مربیان و کارکنان کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه با هدف فراهم‌آوردن زمینه ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع‌دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد که کانون پرورش فکری استان زنجان در ۴ اثر به‌عنوان شایسته تقدیر از سوی هیئت داوران اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران رشته «عکاسی» نسرین والی مربی هنری مرکز علوم و نجوم را به‌عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی کردند.

هیأت داوران در رشته «نقاشی» و «سفالگری و مجسمه سازی» عزیزه ریحانی منفرد کارشناس آفرینش‌های هنری کانون زنجان با ۲ اثر و ملیحه رجبی مربی هنری از مرکز فرهنگی هنری سلطانیه را به‌عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی کردند.

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

یادآوری می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، روز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =