نشست هم اندیشی با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش گلوگاه  برای توسعه فعالیت‌های کانون

نشست هم اندیشی فرهنگی  مسؤول کانون پرورش فکری گلوگاه با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برای توسعه فعالیت های کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، نشست هم اندیشی فرهنگی مسؤول کانون گلوگاه با فرماندار، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی گلوگاه برگزار شد.

مهدی داودی، فرماندار گلوگاه ضمن بیان اهمیت مسائل فرهنگی گفت:  توجه به مسائل فرهنگی به ویژه در بین قشر کودک و نوجوان بسیار مهم بوده و ادارات فرهنگی درکنار هم با برنامه مدون، در جهت توسعه فرهنگی فعالیت نمایند.

در ادامه مائه موجرلو با تشریح اهداف و فعالیت‌های کانون پرورش فکری به ارایه گزارش پرداخت و خواستار حمایت و همراهی فرمانداری از توسعه برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان در این شهرستان شد.

نشست هم اندیشی با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش گلوگاه  برای توسعه فعالیت‌های کانون

همچنین در نشست مسؤول کانون گلوگاه  اسماعیل روحی، مدیر آموزش وپرورش شهرستان گلوگاه تفاهم وهمکاری منعقد شد.

موجرلو گفت: این کانون تفاهم نامه های همکاری با بسیاری از دستگاهای مختلف اجرایی، فرهنگی منعقد کرده که فرزندان خود را عضو کانون کنند و در کارگاه‌های و فعالیت ‎ها شرکت داشته باشند.

وی در ادامه گفت : دانش آموزان بعد از انعقاد قرارداد می توانند عضو کانون پرورشی شوند و فعالیت ها و  مهرواره ها،  و جشنواره ها نیز  مشارکت داشته باشند.

 موجرلو در ملاقات با روحی مدیر آموزش وپرورش خواستار تعامل و  همکاری بیشتر با آموزش و پرورش به منظور برخورداری بیشتر دانش آموزان این شهرستان از خدمات و ظرفیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =