کانون در فرآیند تربیت و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان نقش‌آفرین است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفری یک روزه به شهرستان نورآباد و رستم بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهرها، با عبدالکریم انصاری فرماندار نورآباد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ارزشمندترین سرمایه‌های کشور را کودکان و نوجوانان دانست و گفت: فرزندان ایران سرمایه‌های کشور هستند که هرگونه سرمایه‌گذاری برای آنها می‌‏تواند پشتوانه‌ی آینده‌ی علمی، ادبی و هنری جامعه باشد. به گفته‌ی کامرانی، وجود هر کودک، منبع عظیمی از استعدادهای نهفته و بالقوه است که رشد و شکوفایی این استعدادها در موقعیت زمانی محدود کودکی و نوجوانی می‏تواند بیشترین نتیجه را به همراه داشته باشد و عدم پرورش صحیح در سنین کودکی و نوجوانی به سرکوب شدن یا به انحراف رفتن این استعدادها منجر می‌شود؛ از این رو تعامل و همکاری هرچه بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار به عنوان یک نهاد مردمی موجب هرچه سریع‌تر رسیدن به این هدف بزرگ خواهد شد.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان نورآباد ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: جایگاه و نقش کانون در فرآیند تربیت و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است. عبدالکریم انصاری به اهمیت و رسالت ویژه کانون پرورش فکری استان و شناساندن بیشتر آن به مخاطبان و به تقویت بُعد محتوایی در فعالیت‌های کانون اشاره کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان نورآباد ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مدیران، مربیان و کارکنان کانون  در پویا نگه‌داشتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرایط فعلی و نوآوری به‌موقع فعالیت‌ها گفت: کار کردن در این مجموعه با توجه به نقشی که در شکل‌گیری شخصیت کودکان و هدایت فکری و تعالی آنان دارد از حساسیت بالایی برخوردار است.

پررنگ‌تر شدن فعالیت مرکز سیار روستایی رستم و نورآباد، حضور نماینده کانون در جلسه‌های شورای اداری شهرستان و شورای آموزش و پرورش و رفع مشکلات اعتباری مرکز از محل سه درصد نفت و گاز از جمله مواردی بود که مورد توافق فرماندار و مسوولان کانون قرار گرفت.

یداالله رستمی، رییس دفتر نماینده مردم نورآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه حضور داشت و برای تأمین بودجه مورد نیاز از محل اعتبارات در اختیار نماینده قول مساعدت داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =