تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان از بهناز ضرابی ‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جهت اجرای برنامه های مناسب و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از وی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، علی حقیقی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان از بهناز ضرابی ‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به پاس زحمات و خدمت رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی در سال ۱۴۰۱ در جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان استان تقدیر کرد. این برنامه با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، رضانیا معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی در تاریخ ۱۰ اسفندماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

سرکار خانم بهناز ضرابی ‌زاده

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

با تقدیم سلام و احترام

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است و خدمتگزاری به جوانان عزیز کشور و همکاری در جهت اجرای برنامه های فرهنگی اوقات فراغت در جهت خدمت رسانی به جوانان عزیز توفیقی بزرگتر و والاتر است، فعالیت چشمگیر و کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات و مسائل جوانان در حوزه نشاط اجتماعی، فرهنگی نشان از حسن تدبیر جنابعالی دارد، از تلاش مجدانه ی شما در جهت همکاری خوب در اجرای برنامه های اوقات فراغت حوزه جوانان در سال ۱۴۰۱صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم، دست حق نگهدارتان باد.

علی حقیقی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدانتقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =