کد خبر: 323677
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
بازدید 258
بازدید استاندار اردبیل از مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان اصلاندوز

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان مرزی اصلاندوز از مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان بازدید و مبلغ یک میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز این مرکز اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل به همراه هیأت همراه عصر روز چهارشنبه دهم اسفندماه ۱۴۰۱  در جریان سفر خود به شهرستان اصلاندوز با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان ضمن بازدید، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پرداختن به برنامه‌های فرهنگی کاری ضروری است که دولت از آن حمایت می کند، اظهار داشت: کانون پرورش فکری نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان را می‌شناسد و عملکرد آن ها در رشد و پرورش استعداد نسل های آینده‌ساز در خور توجه است.

عاملی با ابراز خرسندی از برنامه های اجرا شده در این مرکز فرهنگی و هنری تصریح کرد: حضور و بهره‌گیری قشر کودک و نوجوان از فعالیت‌های فرهنگی و هنری زمینه ساز ارتقای سطح فرهنگی افراد در جامعه می شود و در این مسیر استانداری اردبیل خود را حامی مراکز کانون می داند.

استاندار اردبیل در ادامه این بازدید برای تعمیر و تجهیز کانون اصلاندوز مبلغ یک میلیارد ریال را اختصاص داد.

بازدید استاندار اردبیل از مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان اصلاندوز

ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان نیز که پیش از ظهر همین روز با برگزاری میز خدمت پاسخگوی اولیا و دیگر مراجعه کنندگان در خصوص مسایل مطرح شده بود، در این بازدید ضمن تقدیر از توجه ویژه استاندار به توسعه برنامه‌های فرهنگی، حضور و بازدید ایشان از مراکز کانون پرورش فکری را باعث دلگرمی مربیان در ارایه بهتر و بیش از پیش خدمات فرهنگی به مردم شریف استان دانست.

وی تصریح کرد: در کنار برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، توجه به مسایل دینی و مذهبی، آموزش مهارت‌های زندگی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‎خوانی از رویکردهای کانون استان می باشد تا با تلاش مربیان زحمت کش به رشد شاخص‌های کمی و کیفی در این عرصه نایل شویم.

خاطر نشان می‌شود در جریان این بازدید کمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی، یاسر عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، صمد روحی فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز حضور داشتند.

بازدید استاندار اردبیل از مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان اصلاندوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =