گردهمایی کارکنان کانون استان زنجان در اسفند ۱۴۰۱

به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان حضرت مهدی موعود (عج) کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در نشستی که اسفند سال۱۴۰۱ صورت گرفت گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ شیرین دارایی در نشستی که هم به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان حضرت ولیعصر و هم گردهم‌آیی پایان سال کارکنان کانون استان بود به موفقیت‌های بدست آمده اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌های ویژه، درخشان و کار تیمی اثربخش همکاران موجب شد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌های ارزشمندی را در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها و مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی به دست آورد.

سرپرست اداره کل کانون استان گفت: در شرایط کنونی با نسل پرسشگری مواجهیم که برای هر پاسخی، پرسش دیگر در سر دارند. نسلی که شوق دانستن در سر دارد، نسلی که پر از شور، شوق و امید است و ما امانتدار چنین نسلی ارزشمندی هستیم و برای چنین نسلی باید برنامه‌ریزی و کارکنیم.

وی در مورد  برنامه‌های سال ۱۴۰۲کانون استان ابراز داشت: در سال آینده راهبردها و سیاست‌های کانون استان براساس سیاست‌های ابلاغی از تهران و نیازسنجی از همکاران، تدوین و اجرا خواهد شد. از جمله برنامه‌ها پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۲، توسعه و ترویج مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان استان، ایجاد امکان دسترسی همه کودکان و نوجوانان استان به محصولات و تولیدات و برنامه‌های کانون، تعامل و ارتباط مؤثر با دستگاه‌ها و مؤسسات مرتبط با کودکان و نوجوانان در استان، محتوا محوری و روز آمدسازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری، صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های غیرضروری و برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارتی ویژه همکاران برای توانمندسازی مربیان و کارشناسان و غیره خواهد بود.

در ادامه این نشست کارکنان کانون پرورش فکری استان زنجان به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان میهمان جنگ شادی و نمایش مدرسه موش‌ها که در قالب برنامه «یک قدم مانده تا بهار» بود شدند.

در آخر همکاران کانون استان عضو صندوق قرض الحسنه نیز بعد از این نشست در مجمع سالیانه این صندوق شرکت کرده و مسایل مختلف را مورد بررسی قرار دادند.

گردهمایی کارکنان کانون استان زنجان در اسفند ۱۴۰۱

گردهمایی کارکنان کانون استان زنجان در اسفند ۱۴۰۱

گردهمایی کارکنان کانون استان زنجان در اسفند ۱۴۰۱

گردهمایی کارکنان کانون استان زنجان در اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =