مربیان کانون لرستان با ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر آشنا شدند

دوره آموزشی (چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در مراکز فرهنگی هنری) با تدریس مسعود هاشمی و حضور مربی مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز در اتاق آنلاین وب کنفرانس اداره کل کانون لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز دوشنبه15 اسفندماه1401 دوره آموزشی (چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در مراکز فرهنگی هنری) ویژه مسئولان مراکز و مربیان فرهنگی کانون استان با تدریس مسعود هاشمی از اساتید دانشگاه فرهنگیان، پیام نور و آزاد  خرم آباد در اتاق آنلاین وب کنفرانس اداره کل کانون لرستان برگزار شد.
درابتدای این کارگاه، هاشمی تعاریفی از تفکر، خلاقیت و دیدگاه های مختلف در خصوص خلاقیت بیان داشت و گفت: لازمه تفکر، مساله است و اگرمی خواهیم یک عضو را وادار به تفکرکنیم، باید خلاقیت را دراو پرورش دهیم.

مربیان کانون لرستان با ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر آشنا شدند


هاشمی انواع تفکر واگرا، همگرا و موانع خلاقیت را مورد بحث و گفت و گو قرار داد و مثال هایی را مطرح کرد. 
مدرس این دوره عنوان داشت: مراکز کانون پرورش فکری بهترین فضاها و شرایط را برای رشد خلاقیت بچه ها را دارند که دراین مراکز بستر مناسب برای شکوفایی استعداد اعضا فراهم است.
این مدرس دانشگاه خطاب به مربیان گفت: ایجاد میز گفتمان و تفکر انتقادی در مراکز می تواند باعث تفکر و رشد خلاقیت در بین اعضا شود.
در بخش بعدی این دوره آموزشی شرکت کنندگان در راستای فعالیت های کانون و موضوع دوره، تجربیات خود را بیان کردند که از سوی مدس کارگاه و سایر شرکت کنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.
اولین جلسه این دوره،  باطرح سوالاتی ازطرف مربیان و پاسخ مدرس کارگاه به پایان رسید.
گفتنی است: این دوره آموزشی به مدت 8 ساعت باحضور مربی مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز در اتاق آنلاین وب کنفرانس اداره کل کانون لرستان طی روزهای 15 و16 اسفندماه برگزار می شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =