از مدیر کل کانون فارس قدردانی شد

از سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برای کسب مقام اول رشته خوشنویسی، در نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، آئین افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور در شیراز برگزار شد. در این نمایشگاه ۱۱۰ اثر خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی خط از ۶۵ هنرمند شاهد و ایثارگر استان های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان به نمایش درآمده است و از برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد قدردانی شد.

از مدیر کل کانون فارس قدردانی شد

بر اساس این گزارش، از سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز با اهدای لوح و تندیس در بخش خوشنویسی قدردانی شد. در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است:

هنر موهبتی است آسمانی که جز دل‌های مصفا و جان‌های شیدا، آن را در نمی‌یابد. به‌ویژه جنابعالی که این لطیفه غیبی را در راه نشر و گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت به خدمت گرفته‌اید. به پاس تلاش‌های ارزنده شما در کسب مقام اول رشته خوشنویسی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه جنوب به میزبانی شیراز این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‌شود.

از مدیر کل کانون فارس قدردانی شد

از مدیر کل کانون فارس قدردانی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =