کد خبر: 323965
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
بازدید 468
آیین تکریم و معارفه‌ی مدیرکل کانون استان تهران برگزار شد

در مراسمی مریم حقی به عنوان مدیرکل کانون استان تهران معرفی و از خدمات و زحمات علی رشیدی نیا قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون، هادی یوسف زاده معاون توسعه و مدیریت منایع، معاونین اداری مالی و فرهنگی و همکاران ستاد استان تهران، علی رشیدی نیا تکریم و تودیع و مریم حقی به عنوان مدیرکل جدید کانون این استان معارفه شد.

در این نشست ابتدا کلیپی از فعالیت‌های انجام شده در دوره‌ی علی رشیدی نیا به نمایش در آمد. سپس رشیدی نیا برای دقایقی به ایراد سخن پرداخته و پس از تقدیر از تشکر از زحمات همکاران در ۷ ماه گذشته، برای مدیرکل جدید کانون استان تهران آرزوی توفیق کرد.

پس از آن فرهاد فلاح معاون فرهنگی و معاون مدیرعامل کانون با اشاره به خدمات گذشته‌ی علی رشیدی نیا و آرزوی موفیت برای ایشان در جایگاه‌های دیگر، با ابلاغ پیام حامد علامتی رسماً به مریم حقی به عنوان مدیرکل جدید استان تهران تبریک گفته و برای وی آرزوی توفیق و سربلندی در راستای اهداف کانون و امورات محوله کرد.

در ادامه، همکاران پای صحبت‌های هادی یوسف‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع نشستند. یوسف زاده نیز ضمن قدردانی از علی رشیدی نیا و آرزوی موفقیت برای مریم حقی، دقایقی در خصوص مباحث مربوط به حوزه‌ی معاونت خود با همکاران به گفت‌وگو پرداخته و به سوالات آنان پاسخ داد.

سپس مریم حقی در جایگاه مدیرکل جدید کانون استان تهران، پس از سپاسگزاری از حضور همکاران و قدردانی بابت اعتماد مدیرعامل، ابراز امیدواری کرد که با کمک همکاران استان و مجموعه‌ی کانون مرکزی بتواند گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف کانون و خدمت به کودکان و نوجوانان این استان بردارد.

در پایان حکم مدیریت مدیرکل جدید قرائت و با اهدای لوح تقدیر به علی رشیدی نیا و مریم حقی آیین تکریم و معارفه خاتمه یافت.

مریم حقی دانش‌آموخته رشته‌ی روان‌شناسی بالینی است. او شاعر و نویسنده متون ادبی، عضو فعال بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان و مدرس و داور کشوری حفظ قرائت و مفاهیم قرآن کریم است.

پیش از این و از ماه تیر ۱۴۰۱ علی رشیدی‌نیا مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون با حفظ سمت، سرپرستی کانون استان تهران را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =