کد خبر: 324057
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
بازدید 121
آخرین نشست مربی مسوولان و مربیان ادبی‌ و هنری گلستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۱، کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری وبینار مجازی، از مربی مسوولان، مربیان فرهنگی، هنری و ادبی به‌دلیل یکسال تلاش مضاعف تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون استان در این نشست مجازی، ضمن تبریک به مناسبت حلول سال نو  و فرارسیدن ماه بهار قرآن، از تلاش‌های ارزشمند تمامی کارکنان و مربیان در سال ۱۴۰۱ که در جهت پیشبرد اهداف کانون قدم برداشتند قدردانی نمود.

معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان، با اشاره به تدوین برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۲  دربخش های  فرهنگی،هنری، ادبی، علمی و اسلامی، بر لزوم اجرای دقیق برنامه ها با هدف ارتقای وضع موجود به وضع مطلوب تاکید کرد.

مقصودلو همچنین بیان داشت: اگرچه امسال با توجه به شرایطی که داشتیم، با محدودیت‌هایی در انجام برخی از فعالیت‌ها روبرو شدیم، اما با تدبیر و برنامه‌ریزی کارشناسان و مربیان توانستیم آن را پشت سر گذاشته که به‌همین منظور قدردان زحمات شما بوده و هستیم.

تاکید بر کیفی سازی برنامه ها از طریق نوآوری و بروزرسانی برنامه ها، تلاش در جهت تعاملات بیشتر بین دستگاهی در سطح شهرستان، برگزاری جلسات مستمر شورای فرهنگی مراکز و پرهیز از فعالیت‌های یک جانبه در مرکز از دیگر مواردی بود که توسط وی مطرح شد.

در این نشست همچنین، محمدحسین منتظری، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و ادبی پیرامون راهکارهای جذب مخاطب، برگزاری کارگاه‌های مختلف،  اهمیت اجرای برنامه‌ی مطلوب سالانه و مقایسه آماری فعالیت‌های صورت گرفته با مربیان گفتگو کرد.

در بخش دیگری از این وبینار که با حضور مربیان ادبی برگزار شد، سمیه رئوفی، کارشناس ادبی استان طرح‌های ادبی برگزیده در مهرواره" ایده تا اجرا " که از قبل در اختیار مربیان قرار گرفته بود با هدف تبادل تجربه و تقویت کیفیت هرچه بیشتر کارگاه‌های ادبی مورد نقد و بررسی قرار گرفت وکارشناس ادبی و هریک از مربیان، به نوبت نقدها، نظرها، پیشنهادات و راهکارهایشان را جهت برگزاری کارگاه‌هایی شاد و پویا در سال جدید بیان کردند .

حضورفعال مربیان ادبی در جلسات شورای فرهنگی مراکز و آسیب شناسی کارگاه‌های ادبی و ارائه‌ی راهکارهای مناسب با توجه به شرایط و امکانات مرکز و نیاز اعضای هر شهرستان از پیشنهادات کارشناس ادبی به مربیان ادبی بود و همچنین اجرای طرح‌های ادبی متنوع، شاد، خلاق ، نظم در ساعات کارگاه و زیبایی ظاهری و چیدمان کارگاه از مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

سیدرهبان عقیلی، کارشناس هنری نیز شرایط موجود این واحد در استان را تشریح و به نقش مهم مربیان هنری در جذب و پایدارسازی اعضا در مراکز اشاره کرد.

در این جلسه همچنین کارشناس فرهنگی، حراست و روابط امور و اطلاع‌رسانی نیز به بیان دیدگاه‌های حوزه‌ی کاری خود پرداختند.

مربی مسوولان و مربیان ادبی و هنری مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان هم در این نشست پیشنهادات خود در برنامه‌ریزی کارگاه‌ها و کلاس‌ها را مطرح نمودند.

آخرین نشست مربی مسوولان و مربیان ادبی‌ و هنری گلستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

آخرین نشست مربی مسوولان و مربیان ادبی‌ و هنری گلستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

آخرین نشست مربی مسوولان و مربیان ادبی‌ و هنری گلستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =