کد خبر: 324068
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
بازدید 270
نشست پایان سال کانون استان تهران برگزار شد

آخرین نشست سال ۱۴۰۱ کانون استان تهران با حضور کارکنان ستاد استان و مشارکت همکاران مراکز از طریق وبینار به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این نشست به منظور دیدار پایانی کارکنان کانون استان تهران، با حضور مریم حقی مدیرکل این استان، جمعی از بازنشستگان سال جاری، همکاران ستادی و مشارکت وبیناری همکاران مراکز برگزار شد.

در ابتدای این نشست مریم حقی ضمن خسته نباشید به تلاش‌های یک ساله‌ی همکاران گفت‌وگویی کوتاه با مربیان و کارکنان مراکز داشته و از این طریق بیشتر با آنان آشنا شد. وی ابراز امیدواری کرد که روزهای پایانی سال توأم با شادی و موفقیت برای همکاران سپری شود و برای آنان در سال جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

در ادامه ویدیویی از همکاران ستادی با محتوای تبریک سال نو پخش شد. سپس سیدعلی حسینی دقایقی با همکاران حاضر در جلسه و وبینار به گفت‌وگو پرداخت. وی ضمن ادای احترام و خسته نباشید به همکاران بابت تلاش‌های موثرشان در یک سال اخیر، برای آنان در سال جدید آرزوی موفقیت و سلامتی کرده و به طرح برخی موارد مربوط به مسائل مالی و اداری پرداخت.

در ادامه‌ی این نشست صمیمی از همکاران بازنشسته تجلیل به عمل آمد. بر همین اساس همکارانی که در سال جاری به مرتبه‌ی بازنشستگی نائل آمده بودند، با دریافت لوح و هدیه از طرف کانون استان تهران مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

سپس مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون استان تهران ضمن تبریک سال نو به همکاران به ایراد مواردی در حوزه‌ی فرهنگی پرداخته و نکاتی را در این زمینه با همکاران در میان گذاشت.

در بخش دیگری از این نشست، کلیپی از همکاران فعال در مراکز پخش شد. در ادامه نیز قرعه کشی اعضای صندوق صورت گرفت. در این بخش به قید قرعه به ۴۰ نفر از اعضای صندوق هدایایی تعلق گرفت.

در پایان نیز همکاران با گرفتن عکس یادگاری خاطره‌ی این روز را ثبت کردند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =