"لبخند بهارانه" را میهمان مربیان کتابخانه‌های سیار کانون زنجان باشید

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با عنوان "لبخند بهارانه" به استقبال از سال جدید و ماه مبارک رمضان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، هم‌زمان با بهار ایمان و در تقارن نوروز  با روزهای پر خیر و برکت ماه رمضان، برنامه‌ریزی گسترده‌ای از سوی نیروهای ستادی و مسوولین و مربیان کتابخانه‌های سیار در راستای پرورش حس دینی و زیبایی شناسی  مهمان‌های نوروزی در این ایام انجام شد و مقدمات اجرایی  آن از هم اکنون در حال طرح ریزی و انجام می‌باشد.

در همین راستا مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی زنجان، قره‌پشتلو و هیدج با استقرار در ورودی مناطق شهری با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مختلف از مهمانان نوروزی استان استقبال خواهند کرد.

قصه‌گویی، کاردستی، مسابقه، اهدای کتاب و لوح فشرده، اهدای بادکنک‌های رنگی با آرم کانون، «اشتراک گذاری فیلم‌های قصه گویی،  کاردستی و معرفی کتاب» تولید شده توسط مربیان کانون در سامانه شاد با موضوع نوروز و ماه رمضان با هدف آشنایی با برنامه‌های فرهنگی هنری کانون اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است ایجاد نشاط معنوی، عمق بخشی به اندیشه‌ی دینی، تقویت باورهای اعتقادی، آشنایی با آداب و رسوم و هویت ملی  و توجه به امر کتاب و کتاب‌خوانی با تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه در روزهای نوروزی از  محورهای اصلی و سرفصل‌های کاری برنامه‌های طرح شده  می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =