اجرای ویژه برنامه ((وهارانه))کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درنوروزگاه مرکزی ایلام

ویژه برنامه مشترک «وهارانه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در محل نوروزگاه مرکزی قلعه والی شهر ایلام اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،عصر امروز شنبه ویژه برنامه مشترک «وهارانه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در محل نوروزگاه مرکزی قلعه والی شهر ایلام اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام هدف از این برنامه را ترویج فرهنگ بومی محلی ومعرفی آئین و رسوم بومی محلی به کودکان ونوجوانان و  مهمانان نوروزی عنوان کرد و گفت: استان ایلام دارای طبیعتی زیبا و دیدنی است با فرهنگ، آداب و رسوم متنوع که لازم است کودکان و نوجوانان استان ایلام و دیگر استان ها با سبک زندگی مردم ما و گویش محلی استان آشنا شوند.

وی با تأکید بر اینکه ترویج شادی و نشاط در بین قشر کودک و نوجوان از دیگر اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است،افزود: عصر امروز برنامه های شاد و متنوعی برای قشر مخاطب از جمله ؛قصه گویی به زبان محلی کردی،دلنوشته ادبی،شعرخوانی ،مسابقه،بازی وسرگرمی برای جامعه هدف اجرا شد.

گفتنی است ؛ در این مراسم مسابقات پرهیجان و شادی برای کودکان و نوجوانان توسط اعضای کودک و نوجوان و مربیان این مجموعه فرهنگی اجرا و به برندگان جوایزی اهدا گردید.

لازم به ذکر است به کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه تعدادی کتاب از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =