دیدار نوروزی مدیرکل و تعدادی از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه همدان

مدیر کل و کارکنان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان صبح روز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل و جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور خود در دفتر حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان فرارسیدن سال جدید و همچنین ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.

در دیدار نوروزی که در هفتمین روز از سال جدید در دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه همدان حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی  صورت گرفت معصومه ابراهیمی هژیر ضمن تبریک ایام از حمایت ها فرهنگی و نگاه درست به کودکان و نوجوانان در جامعه امروزی از حجت‌الاسلام شعبانی تشکر کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین شعبانی همکاری همه جانبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش پرورش و دیگر نهاد های فرهنگی در استان را فرصتی مناسب برای آموزش درست سیاست های ایرانی اسلامی به جامعه کودک و نوجوان دانست.

سپس معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد با توجه به بیانیه ی گام دوم انقلاب باید جهادی همه جانبه برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی توسط جوان ها انجام گیرد، مدیرعامل کانون پرورش فکری شعار« هر خانواده یک کانون، هر مادر یک مربی» را سرلوحه ی فعالیت های کانون در سال ۱۴۰۲ قرار دادند که رسیدن به این چشم انداز نیازمند هم سویی و یاری همه ی مجموعه های فرهنگی به ویژه فعالان حوزه کودک و نوجوان است.

در پایان نیز مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عکس یادگاری در آغاز سال جدید با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه به یادگار ثبت کردند.

دیدار نوروزی مدیرکل و تعدادی از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =