حضور کانون خراسان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت

کانون استان با حضور در غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت به ارائه خدمات فرهنگی، ادبی و هنری برای کودکان و نوجوانان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی شانزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد از روز شنبه ۵ فروردین افتتاح شد.

حضور کانون خراسان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از پنجم لغایت یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با دوم تا نهم ماه مبارک رمضان  از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ در محل نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، واقع در ورودی باب‌الجواد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با حضور در این نمایشگاه و ارائه فعالیت‌هایی همچون نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی، نمایش خلاق، خوشنویسی و ... کودکان و نوجوانان را با کانون و فعالیت‌های آن آشنا کردند. فعالیت‌های ارائه شده در این نمایشگاه در راستای انتقال مفاهیمی مربوط به قرآن و عترت با هدف ترویج فرهنگ و سیره معصومین به ویژه اما رضا علیه السلام است.

حضور کانون خراسان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت

 این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله غرفه آستان قدس رضوی، عترت و زیارت، مؤسسات و تشکل‌های مردمی، محافل و جلسات قرآنی مشهد، نهادها و دستگاه‌ها، حوزه علمیه، نشر دیجیتال، مکتوب، هنری، سینما، صنایع خلاق، بخش بین‌الملل و نیز بخش عفاف و حجاب می‌شود و همه روزه آماده بازدید همشهریان و زائران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =