کتابخانه های سیار روستایی کانون خراسان جنوبی، میزبان مسافران کودک و نوجوان نوروز 1402

در آستانه فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان مربیان سیار کانون خراسان جنوبی با برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری ویژه نوروز به استقبال کودکان و نوجوانان می روند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، همزمان با تعطیلات نوروزی سال 1402،  هشت کتاب خانه سیار کانون استان با هدف ایجاد شادابی و نشاط بین کودکان و نوجوانان و معرفی خدمات کانون به ویژه کتاب خوانی در مناطق مختلف با برگزاری ایستگاه های فرهنگی هنری همراه با کودکان و نوجوانان آغاز بهار را جشن می گیرند.

بر همین اساس مربیان سیار ضمن حضور در پایگاه های خود و آمادگی برای امانت کتاب به اعضا و مشارکت این عزیزان در فعالیت ها،  در مناطق مختلف شهر و روستا ایستگاه نوروزی برگزار نموده و از کودکان و نوجوانان به ویژه مسافران دعوت می کنند در کارگاه قصه گویی (روایت قصه های قرآنی)، شعرخوانی، کتاب خوانی، کاردستی، بازی های بومی محلی، مارپله و... شرکت کنند.

گفتنی است: چهار مرکز ثابت (شماره 1 و فراگیر بیرجند، شماره 3 بیرجند، سربیشه و قاین) آمادگی ارایه خدمات به ویژه امانت کتاب را به کودکان و نوجوانان دارند و هشت کتاب خانه سیار روستایی دستگردان، شماره 2 قاین، شماره 1 درمیان، زیرکوه،خوسف، شماره 1 و 2 بیرجند و سیار شهری بیرجند از جمله مراکز ثابت و سیار فعال کانون خراسان جنوبی در ایام تعطیلات نوروزی سال 1402 می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =