کد خبر: 324264
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
تجلیل از عضو  کتاب خوان سیار روستایی خوسف

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در پایگاه کتاب¬خانه سیار روستایی خوسف، از "رفیعه قادری "عضوی که نامش در پنجم فروردین ۱۴۰۲ در سامانه کتاب کانون کشور به عنوان اولین عضوی که کتاب امانت گرفت ثبت شد ، تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، صبح نهمین روز از فروردین 1402 ، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با حضور در پایگاه سیار روستایی خوسف ضمن گفت وگوی صمیمانه با "رفیعه قادری" و ابلاغ سلام و قدردانی  دکتر فلاح  معاون فرهنگی کانون کشور، با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی کتاب، بازی و سرگرمی از  این عضو 10 ساله و علاقه مند به مطالعه کتاب تقدیر کرد. 
همچنین از طرف معاون فرهنگی کانون کشور از همت و تلاش "مهدی رحمتی مربی سیار روستایی خوسف" به واسطه تلاش در راستای  ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه برای دوستی کودکان با کتاب، با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد. 
گفتنی است : رفیعه قادری اولین عضو کتاب خانه های سیار روستایی کانون کشور است که در سال 1402 در آغاز رسمی شروع به کار کتابخانه های کانون (پنجم فروردین 1402)  از کتابخانه سیار روستایی خوسف در استان خراسان جنوبی کتاب به امانت گرفته است. 
بازدید از پایگاه نوروزی کتابخانه سیار روستایی خوسف جنب مجتمع امام رضا (ع) بخش دیگری از برنامه سفر مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی به شهرستان خوسف بود.

تجلیل از عضو  کتاب خوان سیار روستایی خوسف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =