کد خبر: 324267
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
بازدید 234
طارمی با خبرهای خوش انتشارات کانون، میهمان یزد شد

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با چاپ بیش از ۷۰ عنوان کتاب در شش ماه دوم سال ۱۴۰۱، رکورد جدیدی در این واحد به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، فاطمه طارمی مدیرکل انتشارات کانون که در ایام عید نوروز به جهان شهر تاریخی یزد سفر کرده بود با حضور در اداره کل و دیدار نوروزی با مدیرکل استان و جمعی از همکاران با خبرهای خوش انتشاراتی، کام کتاب دوستان کانونی را شیرین کرد.

طارمی گفت: کانون در شش ماهه اول سال گذشته ۲۱ عنوان کتاب را به چاپ رساند که با توصیه و تاکید حامد علامتی مدیرعامل کانون مبنی بر افزایش چاپ و نشر کتاب ، این رقم تا پایان سال به ۱۰۰ عنوان رسید.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون در ادامه افزود: سعی داریم این رقم را تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ که نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران برگزار خواهد شد به رقم ۱۵۰ عنوان برسانیم.

وی دلیل تعداد چاپ محدود کتاب در انتشارات کانون به نسبت انتشارات دیگر را نظارت شدید کیفی بر محتوای کتاب ها عنوان کرد و اشاره کرد که دوره بررسی برخی کتابها تا سه سال هم زمان برده است.

طارمی شمارگان کتابهای جدید را ۷۵۰۰ جلد برای هر عنوان بیان کرد و از کتابهای شاخص و تازه چاپ شده به کتاب "جدایی" از مرحوم قیصر امین‌پور که در حوزه عاشورایی است و کتاب "هر جا که تو باشی" از غلامعلی حدادعادل که اولین کتاب نوجوان وی است، اشاره کرد.

در پایان این دیدار مدیرکل انتشارات کانون قول مساعد داد تا بعد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران، تلاش می کنیم این فرصت برای شهرستانها هم بوجود آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =