کد خبر: 324271
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶
بازدید 219
دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری  با شهردار همدان

طی دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با شهردار همدان برخی از مسائل فرهنگی، هنری و اجتماعی مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲ طی دیدار نوروزی معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل و تعدادی از کارشناسان کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در دفتر سید مسعود حسینی شهردار همدان به برخی از مسائل فرهنگی، هنری ، اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

در این دیدار که صبح روز سه شنبه در دفتر شهردار همدان صورت گرفت مدیر کل کانون ضمن تبریک سال جدید و ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان به تشریح فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت.

دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری  با شهردار همدان

وی اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها دستگاه و نهاد تخصصی و مرجع در کشور و استان در خصوص رشد و پرورش استعداد ها و خلاقیت ها در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایرانی اسلامی کودکان و نوجوانان در سراسر استان و کشور یاد کرد.

سپس به آسیب های و ناهنجاری هایی که در شهر برای کودکان و نوجوانان همواره وجود دارد به نقش موثر فعالیت ها و برنامه های کانون برای قشر کودک و نوجوان و جلوگیری و پیشگیری از ناهنجاری ها در شهر مواردی را عنوان کرد.

ابراهیمی هژیر عنوان کرد در سال تعداد قابل توجهی از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در رقابت های فرهنگی، هنری و ادبی در جشنواره ها و مهرواره های استانی، ملی و بین الملل حائزه رتبه های برتر می شوند و اگر حمایت های دیگر دستگاه های اجرای با کانون همراه شود می توان تعداد کثیری به کودکان و نوجوانان و مربیان متخصص در حوزه کودک و نوجوان موفق در کشور افزود.

سپس کانون را نیروی محرک در اجرای برنامه‌ی جامع شهر دوست دار کودک معرفی کرد و از پتانسیل اصلی و سرمایه نیروی کارآمد و متخصص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برای معرفی همدان شهر دوست دار کودک سخن گفت. 

 ابراهیمی از طرح ها و برنامه های کانون که در سال جدید با توجه به شعار سال مهار تورم و رشد تولید برنامه ریزی و تدوین شده است و نیاز اساسی جامعه کودکان به بازی ، شادی و سرگرمی مطالبی را عنوان کرد و به برخی از مشکلاتی کانون که می توان با حمایت های شهردار و مجموعه شهرداری مرتفع کرد را بیان کرد.

دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری  با شهردار همدان

سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن خرسندی از دیدار امروز با مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری استان همدان به پروژه هایی که در حوزه کودک و نوجوان در شهرداری از زمان انتصاب خود به عنوان شهردار همدان طراحی، اجرا شده و در حال اجرا است سخن گفت.

مسعود حسینی با اشاره به اینکه کارهای اجرا شده هنوز هم نیاز شهروندان را کامل نکرده و جای کار الخصوص در حوزه کودکان و نوجوانان بسیار است افزود مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی گردشگری و اجتماعی شهرداری همدان از طرح های فاخر و در شأن همدان و شهروندان همدانی حمایت خواهد کرد و از کانون خواست طرح ها و برنامه های خود را تنظیم کرده و به شهرداری ارسال نمایند و شهرداری با توجه به کارشناسی کردن طرح ها و برنامه ها حمایت همه جانبه خود را برای هرچه بهتر و تخصصی تر برگزار کردن برنامه‌های فرهنگی هنری و اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان دریغ نخواهد کرد.

دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری  با شهردار همدان

در این دیدار تروئید مدیر مسئول روزنامه استانی هگمتانه حضور داشت نیز همکاری خود را برای هرچه بهتر انعکاس دادن اخبار و رویداد های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان را در به صورت ویژه در روزنامه هگمتانه اعلام کرد.

ابراهیمی هژیر مدیر کل کانون استان همدان در پایان دیدار با اهدا چند جلد کتاب کودک و نوجوان به سید مسعود حسینی شهردار همدان از ایشان تقدیر و به همراه دیگر همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عکس یادگاری گرفتند.

دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری  با شهردار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =