کد خبر: 324274
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
بازدید 182
استقبال کانون لرستان از میهمانان نوروزی

برنامه های فرهنگی شاد و مفرح توسط اداره کل کانون پرورش فکری لرستان با همکاری دستگاه های فرهنگی و سازمان میادین شهرداری در پارک شریعتی «بهارمالگه» برای کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی در خرم آباد در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ مربیان کانون پرورش فکری لرستان با اجرای برنامه های شاد فرهنگی میزبان کودکان ونوجوانان و مسافران نوروزی هستند.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، هرشب بعداز افطار، برنامه های فرهنگی شاد و مفرح توسط مربیان کانون پرورش فکری لرستان با همکاری دستگاه های فرهنگی و سازمان میادین شهرداری در پارک شریعتی «بهارمالگه» برای کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی در خرم آباد برگزار می شود.
محمدی افزود: این ویژه برنامه با هدف آشنایی بیشتر بچه‌ها با فعالیت های کانون، معرفی آثار تاریخی لرستان ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در قالب برنامه‌ای شاد و مفرح در پارک شریعتی خرم آباد برگزار می شود.
مدیر کل کانون لرستان با اشاره به اینکه استقبال خوبی ازطرف کودکان و نوجوانان و خانواده های مسافر نوروزی از اجرای برنامه ها شده است عنوان داشت: برگزاری مسابقه، معرفی کتاب و معرفی کانون توسط محمدنیکو بیرانوند مربی کتابخانه سیار روستایی شماره یک خرم آباد، اجرای قصه گویی با موضوع عید نوروز توسط مژگان فرضی پور مربی مسئول مرکز شماره 5 خرم آباد، اجرای نمایش شاد گروه خاله مهتاب و اهدای جوایز از سوی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان، بهزیستی استان و شرکت آب و فاضلاب به برگزیدگان مسابقه و... از جمله برنامه های این شب هاست.  
محمدی در پایان گفت:30 مرکز کانون پرورش فکری شامل20 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند. 

 

استقبال کانون لرستان از میهمانان نوروزی

استقبال کانون لرستان از میهمانان نوروزی

استقبال کانون لرستان از میهمانان نوروزی

استقبال کانون لرستان از میهمانان نوروزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =