جلسه اجلاسیه طب سینایی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و دبیر اجلاسیه طب سینایی در دفتر اداره کل کانون جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری اجلاسیه طب سینایی در حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۲با حضور معصومه ابراهیمی هژیر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و محمد صیفی کار دبیر اجلاسیه طب سینایی در دفتر اداره کل کانون جلسه هم اندیشی در خصوص اجلاسیه طب سینایی در حوزه ی کودک و نوجوان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد صیفی کار گزارشی از برنامه های انجام شده و همچنین برنامه های پیش روی اجلاسیه طب سینایی و برگزاری باشکوه و تاثیر گذار این اجلاسیه با رویکرد نشاط و شادی ارائه کرد و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان که مرجع ترین نهاد تخصصی حوزه فرهنگ، هنر کودک و نوجوان است یاد کرد.

صیفی کار اذعان داشت جامعه کودک و نوجوان تاثیر پذیرترین قشر هر جامعه هستند که می توان با برنامه های بنیادی و گفتمان سازی به نتیجه مطلوب برگزاری اجلاسیه طب سینایی رسید.

وی گفت برنامه های متنوع فرهنگی هنری با همفکری دیگر همکاران اجلاسیه طب سینایی تدارک دیده شده و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز دعوت می شود مجری کمیته کودک و نوجوان طب سینایی اجلاسیه باشد. جلسه اجلاسیه طب سینایی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

در ادامه معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون ضمن خوش آمد گویی به دبیر اجلاسیه و همکاران ایشان از اینکه دبیرخانه ی اجلاسیه به کانون پرورش فکری اعتماد کرده، برای هرچه بهتر برگزار کردن اجلاسیه طب سینایی در سطح استانی و ملی و معرفی حکیم ابوعلی سینا از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

ابراهیمی هژیر گفت: به لطف خدا کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همکاران مستعد و متخصص در فرهنگ، هنر و ادب در حوزه کودک و نوجوان در سراسر استان داریم که هرکدام از همکاران منبعی از ایده و خلاقیت های هستند که می توان با همفکری و پردازش به موضوعات مطرح شده طرح های خوبی را در اجلاسیه طب سینایی برای کودکان و نوجوانان به اجرا در آورد.

جلسه اجلاسیه طب سینایی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

مدیرکل کانون افزود: همچنین می توان از پتانسیل نیروهای کتابخانه های سیار به عنوان یک سفیر اجلاسیه طب سینایی در نقاط مختلف استان استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =