میزبانی از اعضا و میهمانان نوروزی در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲

همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، مراکز شماره ۲ کانون اردبیل و شماره یک کانون کوثر پذیرای اعضای کودک و نوجوان و میهمانان نوروزی در روزهای آغازین سال ۱۴۰۲ شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در نخستین روزهای کاری در سال جدید، مربیان فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون اردبیل با میزبانی از مهرجویان موسسه‌ی شکوفه‌ها، به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اعضای دختر ۷ تا ۱۱ سال این موسسه پرداختند.

قصه‌گویی، معرفی ایام، گفتگو پیرامون آثار و برکات روزه برای انسان، تهیه کاردستی و بازی و سرگرمی از جمله فعالیت هایی بود که برای اعضای این موسسه به اجرا درآمد.  

همچنین با اولین حضور دانش‌آموزان مدرسه‌ی سبلان در طرح کانون مدرسه، ویژه برنامه‌ی «بهار در بهار» با اجرای فعالیت‌های شعرخوانی و قصه‌گویی با موضوع بیداری طبیعت، تهیه کاردستی ماه و ستاره به مناسبت ماه رمضان، اجرای مسابقه و سرگرمی برگزار شد.

در این برنامه مربیان ضمن ایجاد فضایی شاد و معنوی برای حاضران، به معرفی کارگاه های تخصصی مرکز در فصل بهار پرداخته و از اعضا برای ثبت نام در این کارگاه‌ها دعوت به عمل آوردند.

شایان ذکر است، مرکزشماره‌ی کانون ۲ اردبیل برای کودکان و نوجوانان علاقمند به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی ۱۶ کارگاه، از جمله نقاشی، سفال‌گری، نوشتن خلاق، داستان نویسی، فن بیان، رباتیک، خوشنویسی، کاردستی و بازی و شعر خلاق را در فصل بهار برگزار خواهد کرد.

میزبانی از اعضا و میهمانان نوروزی در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲

همچنین در شهرستان کوثر، مرکز شماره‌ی یک کانون این شهر نیز در روزهای آغازین سال ۱۴۰۲ برنامه های متنوعی را با میهمانان نوروزی و اعضای کانون برگزار کرد.

این مرکز که از پنجمین روز سال جدید آماده‌ی خدمات رسانی به میهمانان نوروزی و اعضای کانون بود، فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری را با حضور مراجعه کنندگان کودک و نوجوان اجرا کرد.

گفتنی است، کتابخوانی، قصه‌گویی، ساختن کاردستی تنگ ماهی و خرگوش با استفاده از کاغذهای رنگی، نی و نمد، آموزش و تشریح احکام مربوط به ماه مبارک رمضان، گرفتن روزه، آداب خواندن قرآن و روخوانی سوره‌هایی از جزء سی‌ام  قرآن کریم از فعالیت‌های اجرا شده توسط مربیان مرکز در این ایام بود.

میزبانی از اعضا و میهمانان نوروزی در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =